Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har du en häst som tar sig ur allt man sätter på den på huvet i hagen? Ingenting funkar.. O insekterna besvärar honom verkligen :crazy...
Svar
12
· Visningar
1 203
Senast: paradox
·
Utrustning jag vet, sadeltrådarna är oändliga. men jag frågar ändå igår var jag på hööks och provsatt några sadlar, vill ha syntetsadel eftersom...
Svar
4
· Visningar
918
Senast: Centaur
·
Utrustning ..till min unghäst så det ska vara ett som inte är jättedyrt då hon kommer växa ur det.. hade beställt det blå från hööks rea men det...
Svar
12
· Visningar
1 047
Senast: bambi82
·
Utrustning Har precis köpt ett rakt bett till min häst. I vanliga fall har han 12,5cm så jag köpte det. Men nu när jag provade det så ser det lite...
Svar
13
· Visningar
977
Senast: pinky
·
O
Utrustning Hurdana krokar eller hängare, eller kanske hakar? kan man tänkas ha på insidan av denna låda, det ska nämligen hänga träns på insidan...
Svar
2
· Visningar
763
Senast: mirage
·
Utrustning Har haft ett uppehåll i min ridning och därför har jag inte köpt ny ridutrustning på länge. Men nu ska jag till Irland i augusti som...
Svar
7
· Visningar
1 187
Senast: beagle
·
Y
Utrustning Jag vill ha: enkelaxlad Höj/sänkbara bommar fram/bak Korta bommar fram/bak Gärna utlösningsbara bommar utifrån Nya eller begagnad Vilken...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 026
Senast: Rotterö
·
Utrustning Westernpadden built up från Börjes,är det någon som har den och vad tycker ni om den? Funderar på att beställa en sådan.
Svar
4
· Visningar
805
Senast: Zolimita
·
R
Utrustning Får man ha sånt här när man tävlar hoppning å terräng???? :confused:
Svar
2
· Visningar
651
Senast: rabbe
·
M
Utrustning Hejsan! Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av de hollänska sadel märket cavaletti? Hållbarhet? Hur är dom att rida i? Blir...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: mirjada
·
I
Utrustning min sadel har blivit baksutten så jag tänkte stoppa om den. men är det bara att lämna in till en sadelmakare så stoppar dom om den . men...
Svar
1
· Visningar
607
Senast: Bella_Bus
·
S
Utrustning Eftersom att det är många här som kan mycket :) tänkte jag fråga en sak som jag såg på en ridskola för ett tag sedan. De hade någon...
Svar
4
· Visningar
805
Senast: Sonita
·
D
Utrustning Vad tycker ni om dessa sadlar? Kvalitet? Stöd? Bra sits? m.m. Och hur vid i grader är en 31:a av det märket på ett ungefär? Tacksam...
Svar
1
· Visningar
754
Senast: Nin
·
A
Utrustning Min häst har en ganska normal rygg fast mot det rakare hållet. Bred över manken (95 grader) och en normalhög manke. Lite lång rygg. Sv...
Svar
16
· Visningar
1 586
Senast: Liselott76
·
S
Utrustning Har mina varmblodstravare på lösdrift året om. De klipps inte och har tillgång till ligghall. Tänkte köpa täcken som extra skydd för...
Svar
9
· Visningar
1 072
Senast: domino
·
G
Utrustning Old Mac\'s funktions hästskor Alla med någon form av erfarenhet av dem sökes! Skriv vad ni tyckt/tycker är/var bra och dåligt.
Svar
11
· Visningar
1 501
Senast: Sweet
·
Utrustning Någon som har koll? Det är en Boj vagn och jag undrar om man kan montera på dörrar bak på den trots att den är gammal? Den är...
Svar
17
· Visningar
1 001
Senast: Krabban
·
Utrustning Är det någon som har det? Håller det tätt? Hur är passformen? Storlekarna, etc?? Tacksam för info! :)
Svar
1
· Visningar
737
Senast: piggis_83
·
H
Utrustning Vissa säger efter varje gång, andra säger att det inte är bra att smörja för ofta.. Så.. Hur ofta ska man egentligen putsa utrustningen??
Svar
3
· Visningar
1 001
Senast: piggis_83
·
N
Utrustning Vilken skillanad tycker ni att det är att rida med ett 3-delat vanligt bett lr 3-delat D-ringsbett?? har en ganska stark häst som höjer...
Svar
2
· Visningar
695

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar