Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

D
Svar
3
· Visningar
815
Senast: X_tremless
·
H
Utrustning storlekar & säkerhetsvästar vet någon vilken storlek "5" motsvarar i S, M, L osv? tacksam för svar
Svar
1
· Visningar
683
Senast: cotton
·
V
Utrustning ni som har det, vad har ni för märke? och vad fick ni betala för den? jag vet att man ska ha en sadel som passar o så. men nu är jag...
2
Svar
20
· Visningar
1 668
Senast: Djurjouren
·
E
Utrustning Tänkte köpa ett träns, bett och ett regntäcke till grabben min som är en väldigt liten krabat och undrar vad de kan vara för storlek på...
Svar
2
· Visningar
1 258
Senast: jojjo_blondin
·
M
Utrustning ..att h**ks ridkläder är gjorda för anorexismala personer? ellre så är det jag som är lustigt byggd.. prvade byxorna med gubbveck. super...
2
Svar
39
· Visningar
1 999
Senast: hästmyran
·
D
Utrustning Läste om andasmaterial i Ridsport #12. www.shopkitt.com säljer färgglada halv- och helchaps. Någon som kan berätta?
Svar
6
· Visningar
997
Senast: elbereth
·
D
Utrustning Jag har en underbart skön Master sadel, allround. Vill köpa en ny åt min andra häst, men hittar de inte någonstans. Vet ni om de...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: snofflan
·
Utrustning Ska köpa ny sadel.. grubblar o grubblar på vad jag ska köpa för nån.. har en arab med ganska kort rygg så det är lite svårt att hitta en...
Svar
13
· Visningar
1 258
Senast: alazzi
·
D
Utrustning Att den är nödvändig för fälttävlan är uppenbart. Men annars? Behövs den för hinderhoppning? För ridturer på skogsstigar? Och den där...
Svar
5
· Visningar
850
Senast: RedHotChili
·
S
Utrustning Någon som vet ngt om kvalitén? bra eller dåliga? ris eller ros?
Svar
3
· Visningar
1 847
Senast: Cockney
·
I
Utrustning \"Göra om\" sadel.. Har varit hos sadelmakaren och han tyckte min sadel var för bred. Jag trodde att min gamla var utom allt hopp men...
Svar
4
· Visningar
934
Senast: alisson
·
M
Utrustning Hej! Jag tänkte börja rida min gamling bettlöst efter en lång konvalecens för ont i ryggen och han blir nog inte mer än en liten...
Svar
5
· Visningar
1 897
Senast: joneya
·
Utrustning Jag har en jättefin gammal damsadel från ca 1880. Då jag aldrig använder den skulle jag vilja sälja den till någon som kan ha mera...
Svar
6
· Visningar
991
Senast: Starling
·
D
Utrustning Vilken modell passar till vad?
Svar
3
· Visningar
692
Senast: Sweet
·
Utrustning Vilken kavaj använder ni (helst hoppning)?? ska köpa en ny funderar på pikeurs, men den är ju rätt så dyr... tänkte ha mina ljusbruna...
Svar
10
· Visningar
1 005
Senast: Peluso
·
D
Utrustning Att skydda byxorna och hålla värmen är uppenbart. Men används de till något mer?
Svar
2
· Visningar
631
Senast: Daidalos
·
Utrustning Var och tittade på dressyrsadlar igår. Blev visad en KN sadel för 11 000 kr begagnad. Ska kosta ca 20 000 kr ny. Någon som känner tll...
Svar
1
· Visningar
1 207
Senast: rubytoo
·
H
Utrustning Det finns ju stallbandage som typ benskydd om ni förstår vad jag menar. Hur bra är dom? Funkar det lika bra som lindor + paddar? Vilka...
Svar
17
· Visningar
1 654
Senast: pinky
·
Utrustning Ja, nu har Hööks fått in nyheter, kollade just in deras sida. :D :D Jag blir ju helt sjuk av att kolla, jag som är schabrak o...
2
Svar
22
· Visningar
1 519
Senast: pinky
·
C
Utrustning Känns det mer annorlunda att hoppa med en hoppsadel än med en allroundsadel? Jag undrar för jag ska på ridläger och där de har...
Svar
4
· Visningar
647
Senast: cotton
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V