Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Nån som har erfarenhet av båda dom här?? Jag har haft en stübben tristan på pållan nu men för ett tag sen började hon bete sej konstigt...
Svar
16
· Visningar
3 033
Senast: veronican
·
Utrustning ...är jag ute efter. :) Nu vill jag ha alla era tips om var jag kan hitta det. :bump: :bump:
2
Svar
35
· Visningar
1 786
Senast: Farouk
·
L
Utrustning Någon som har förslag på märke på bruna/mot det mörkare hållet? Gärna helskodda men inget måste. Vill inte ha enbart knäskodda. Då...
Svar
12
· Visningar
1 147
Senast: Zolimita
·
A
Utrustning Finns det sådana. Har stor byst och ganska kort överkropp De västar som jag provat bli alltid för långa i ryggen om jag lyckas få ihop...
Svar
8
· Visningar
990
Senast: Algot
·
Utrustning någon som har en sån? Har en sån o en wellington elite hemma på prov å det är sååååå svårt välja :confused:, båda ligger bra på hästen ju :D
Svar
2
· Visningar
1 100
Senast: Jochanda
·
Utrustning Är det fler än jag som har lagt märke till att killar nästan jämt ska ha chaps för att inte visa sig i ridbyxor?? De jag känner tycker...
2
Svar
33
· Visningar
2 838
Senast: Daidalos
·
C
Utrustning Efter att ha läst om waterford-bett, med fyra brytpunkter, som skall vara skarpare än ett vanligt bett undrar jag varför vissa säger att...
Svar
2
· Visningar
892
Senast: Mirre
·
Utrustning Har svårt att hitta en tunn regnjacka som verkligen håller regnet ute + att den ska andas oxå! Många jackor står att dom är...
Svar
6
· Visningar
1 473
P
Utrustning hej jag behöver hjälp är så trött på att täcken går i sönder hela tiden. de står en häst i stallet som biter i sönder våra täcken på 3...
2
Svar
28
· Visningar
2 197
Senast: Pamme_Jaspin
·
B
Utrustning alltså både snyggaste och bekvämaste? vad tycker ni? jag har en apful jofa som hamnar på sniskan på ett udda sätt! har väl fått nån...
Svar
12
· Visningar
1 195
Senast: Elektron
·
T
Utrustning Har hittat en Kieffer Master som jag ska provarida snart. Men för att se hur den passar på min pålla..? Jag kan se om det funkar eller...
Svar
1
· Visningar
560
Senast: tuaphua
·
Utrustning Tömmar av läder + vävband, var kan jag hitta det? Inga repändor, snabbknäppen eller liknande... Alternativt tömmar av bara vävband.
Svar
1
· Visningar
741
Senast: Lola_97
·
Utrustning jag undrar om det är någon som kan hjälpa mig att hitta en sntetsadel i dressyr. storleken ska vara 17" och därför har jag ett stort...
Svar
6
· Visningar
892
Senast: MaRomer
·
Y
Utrustning På bilden på hööks hemsida (går ej att länka) sitter hakarna (i "bettänden" av tömmarna) fast i en stor läderflärp med en metallring...
Svar
7
· Visningar
913
Senast: Yossarian
·
I
Utrustning Finns det ingen som har en bild på barefootsadeln samt nylanders mjukbomssadel? Inte de som redan finns på respektives hemsida!
Svar
15
· Visningar
1 030
Senast: Sweet
·
I
Utrustning ..hur märker man det egentligen? el om det är en spricka? :crazy:
Svar
1
· Visningar
641
Senast: Qodrofenia
·
H
Utrustning Jag va i tallin i helgen o jag åkte hem till en kompis som bor där som har tre underbara magnifika hästar, på vägen till stallet...
Svar
3
· Visningar
962
Senast: humlanotrocadero
·
M
Utrustning Läste i tråden om lädervård här att det skulle gå bra och jag tycker att det fungerade utmärkt! Min sadel sög upp oljan jättebra, den är...
Svar
6
· Visningar
1 289
Senast: MaLu
·
Utrustning Har problem men att hitta sadel till min häst. Han har extremt lång, hög och smal manke. Har provat en massa sadlar och kommit fram till...
Svar
9
· Visningar
1 004
Senast: cia96
·
N
Utrustning Hej vill ha ditt bästa tips på dels impregneringsmedel och dels tillvägagångssätt. Tidigare har jag bara hrm :o..slängt täcken som...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: KajsaL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur