Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning med uteboxar sina grejjor,sadlar,skottkärror, hö och strö egentligen..?
Svar
3
· Visningar
732
Senast: Seabaz
·
Utrustning Nu kommer jag antagligen att låta lite luddig, men jag hoppas att ni förstår vad jag menar och vill lösa mitt problem! Jag och en...
Svar
11
· Visningar
1 608
Senast: Emmaa
·
J
Utrustning Tänkte nu börja använda allt som jag nu har köpt på mej :angel: . Har båda dom bandageunderläggen som dom säljer på hööks. - Dom som...
Svar
16
· Visningar
939
Senast: Maran
·
Utrustning En av pållarna har en sko som är limmad på och nu upptäckte jag att den håller på att trilla av och hovis är på semester. Visst kan jag...
Svar
2
· Visningar
1 328
Senast: beauspirit
·
M
Utrustning Ni som rider i wllington sadlar, e de sköna och bra att rida i?? Kanske ska köpa en... Ha de suuper :D
Svar
4
· Visningar
595
Senast: Jochanda
·
T
Utrustning Vad gör man när sadelgjorden fortfarande är svettig (blöt) när det var över ett dygn sen man red? Mer än skaffar en till? Finns det...
Svar
4
· Visningar
813
Senast: fuji
·
Utrustning vilka hoppsadlar passar till en rel. kort och rak rygg och med rätt så hög manke? men manken brukar inte spela någon roll, han har haft...
Svar
6
· Visningar
915
Senast: Pauling
·
T
Utrustning Vad tycker ni är bäst: Kotskydd bak, lindor fram Lindor runt om Skydd fram kotskydd bak - den här typen av skydd fram. Vad ger bäst...
Svar
3
· Visningar
775
Senast: Jochanda
·
M
Utrustning Jag ska hämta min nya häst imorrn och ja har inga transportskydd skall ja då linda honom eller vad tycker ni saken är den att ja inte...
Svar
2
· Visningar
550
Senast: MeAndMyBABY
·
P
Utrustning Någon som har någon erfarenhet av dessa? Eller är Gaiters E.Q eller Dýon bättre?
Svar
7
· Visningar
855
Senast: Peluso
·
J
Utrustning Någon som har erfarenhet utav den sadeln? Berätta gärna! Både positiva & negativa saker! Är lite sugen på att köpa en sådan iallafall...
Svar
7
· Visningar
1 044
Senast: Jet
·
W
Utrustning Någon som vet var det finns någon som syr upp träns på beställning, i läder alltså? Jag skulle vilja ha nåt "annorlunda"! :D
Svar
4
· Visningar
953
Senast: Fifflan
·
E
Utrustning Tänkte köpa en säkerhetsväst, vilken ska man köpa då? Vuxen storlek
Svar
2
· Visningar
741
Senast: antiloop8
·
M
Utrustning Hur långt dressyrspö ska man ha till: D-ponny Liten häst (148-160) Stor häst (161-megastor) En undran om jag inte köpt ett för långt...
Svar
9
· Visningar
3 829
Senast: millansnillan
·
Utrustning Vet ni några snygga läderridstövlar med snörning som säljes runt 1000 lappen nånstans? Har tittat runt lite men har inte hitta nått...
Svar
5
· Visningar
785
Senast: _Peplis_
·
Utrustning Vet nån här vad man kan köpa en röd kavaj..typ en sån som whitakter hade när han red milton?? :p ;)
Svar
1
· Visningar
758
Senast: Peluso
·
Utrustning våran matta i värmlandsvagnen är hal,hästarna börjar bli lite rädda att gå på för det är halt. vart finns det att köpa typ gummimatta o...
Svar
15
· Visningar
2 458
Senast: Sirisiri
·
Utrustning Till denna hästen :confused: FINNS det sadlar till hästar som ser ut på detta viset?? jag skulle gärna vilja träna upp honom i skogen...
Svar
12
· Visningar
995
Senast: GoddessOfLove
·
K
Utrustning Hej Alla! Jag skulle vilja veta alla era possitiva och negativa erfarenheter av bomlösa sadlar. Vilket märke tycker ni är bäst resp...
Svar
6
· Visningar
1 323
Senast: mannis
·
B
Utrustning Jag skulle verkligen vilja höra lite erfarenheter om Diddi dynan! Någon som har/haft en sån hur funkade den?
Svar
8
· Visningar
1 173

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp

Hästrelaterat

Omröstningar