Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

K
Utrustning VAd vet/tycker ni om detta släp? Alltså ett boggie -89 med fronturlastning. Vad tycker ni om Kylinge överhuvudtaget?
Svar
3
· Visningar
1 605
Senast: Farouk
·
Utrustning Jag har en Pessoa sadel .. några år gammal som jag fick med till hästen, jag tänkte köpa en billig dressyrsadel eftersom den är mot...
Svar
3
· Visningar
807
Senast: _Sascha_
·
B
Utrustning Vad rider ni på för bett? Vad har ni för erfarenheter av olika bett? Vilket bett är "enligt er" bäst?
2
Svar
29
· Visningar
1 827
Senast: Mariqa
·
G
Utrustning Jag undrar om någon har hört talas om någon typ av babystol(typ barnstol till cykel) som kan användas på häst? Jag har världens...
Svar
3
· Visningar
794
Senast: Moniq
·
Utrustning Hur lång tid brukar det ta innan den mjukar till sig eller hur jag ska uttrycka det. :) Har en ny sadel hemma nu, en Globus Clic...
Svar
1
· Visningar
601
Senast: Qodrofenia
·
S
Utrustning I senaste Hästfynd finns en artikel om barfotagång och på sid 21 en bild på ett par boots jag inte känner igen. Vad är det för märke?
Svar
3
· Visningar
754
Senast: AnneS
·
Utrustning Ni med nordsvenska travare av den mindre modellen, vad har ni för storlek på selar, skorna, sadlar, täcken, bett, träns,grimmor...
Svar
4
· Visningar
2 492
Senast: anhe
·
T
Utrustning Jag har köpt sådana, de sa på ridsport affären att de hade sålts jättebra, även fast priset ligger ganska hög, det är ju märkesskydd...
Svar
4
· Visningar
819
Senast: Centaur
·
H
Utrustning Har tittat på Falsterbotävlingarna och sett ett bett som är nytt för mig. Som tur är var det en bild i tidningen på Peder Fredricson och...
Svar
15
· Visningar
1 514
Senast: Dragonfruit_
·
A
Utrustning Nån som har nåt tips på hur man undviker att ljust läder blir mörkt o missfärgat där nånting "ligger emot", tex stigbygeln mot...
Svar
6
· Visningar
1 409
Senast: _Runaway_
·
K
Utrustning Vi ska prova att ha våra hästar på lösdrift i vinter, med fri tillgång till hö. Har någon nåt bra förslag på utfodringshäck, så att man...
Svar
3
· Visningar
1 478
Senast: Millz
·
Utrustning har kollat runt lite och kommit fram till att Kieffer och Moris and Nolan, verkar vara de märken som passar lite mer rakryggade hästar...
Svar
6
· Visningar
858
Senast: lilla_busan
·
Utrustning Är på väg att byta ut min älskade enkelaxlade Trane för en boogie. Vill nu ha lite tips om bra släp.Är fundersam över alla utländska...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: shapiro
·
Utrustning hur är de hoppsadlarna? ger de bra stöd, sköna, bra läder osv? vad har ni för erfarenheter? passar de hästar med rak eller svängd rygg...
Svar
8
· Visningar
1 578
Senast: Susanne_
·
Utrustning Blir inte klok på detta, har läst en massa olika gamla trådar men får inte fram mitt svar där så nu testar jag här; är 34 = normal...
Svar
5
· Visningar
1 134
Senast: Magica
·
B
Utrustning Gå in på: http://www.bjorkbacka.se/ Gå vidare till häst och sedan sadlar. Sen kollar ni på allroundsadeln längst upp..VAD tycks? Den...
Svar
4
· Visningar
764
Senast: Rattfylla
·
Utrustning Vilka tips har ni på hur jag ska kunna fixa till ett mjukt underlag i boxen till min STORA TUNGA häst? Han står på spån och det rejält...
Svar
19
· Visningar
4 154
Senast: snofflan
·
T
Utrustning Å den här har min pålla ridits i senaste tiden. :( :o Iof inte 7dagar/vecka men vid dressyr träning och en tävling! Några förmaningar...
Svar
3
· Visningar
968
Senast: lill_flesky
·
N
Utrustning Jag såg att de hade rea på dem o då undrar jag om nån vet om dem verkar bra eller om dem verkar dåliga!? :d Tack på förhand Nobell
Svar
3
· Visningar
726
Senast: kryptisk
·
T
Utrustning Har letat efter en begagnad dressyrsadel ett bra tag, och ittar liksom inte rätt. Kollar runt lite på Hööks och hittar den här (bilden...
Svar
19
· Visningar
1 145
Senast: caradan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp