Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vad för vattentätt material kan man använda om man vill sy ett regntätt ländtäcke till ponnyn? Har tänkt på nylon och galon, finns det...
Svar
3
· Visningar
673
Senast: alisson
·
Utrustning \"Krubbkompisen\" från Hööks??? vad är det för något egentligen? Och den där bollen som hör till, jag fattar inte syftet med en rulle...
Svar
3
· Visningar
817
Senast: _Runaway_
·
L
Utrustning kan man tvätta Equilines öronhuvor i tvättmaskinen? min ljusblå har blivit gaanska smutsig.. :crazy:
Svar
7
· Visningar
716
Senast: piggis_83
·
B
Utrustning Ni som har det, har någon av er tvättat de paddarna? Var de lika fina o bra efteråt? Hur tvättade ni? Dels har jag använt dem flitigt...
Svar
5
· Visningar
844
Senast: breccia
·
Utrustning I nya Hööks katalogen, sidan 76 finns ett grå/gränt regntäcke. Tror ni att det är något att ha? Och sen vart kan man köpa billiga...
Svar
9
· Visningar
1 093
Senast: confetti
·
A
Utrustning Någon som har efterenhet av detta släp? Är det av bra kvalitet? Hur är vägegenskaperna och säkerheten vid eventuell olycka? Vad är...
Svar
3
· Visningar
2 217
Senast: dalom
·
Utrustning Nån som vet nåt om sadlarna från Jacson? Var inne i en ridsportbutik igår och de hade fyra olika modeller av sadlar från Jacson. Visste...
Svar
2
· Visningar
739
Senast: ylvalill
·
Z
Utrustning ska sälja min stübben siegfried var det tänkt. har nu ägnat en bra stund åt att försöka hitta var storleken står någonstans. Är jag bara...
Svar
6
· Visningar
1 000
Senast: Zsaza
·
J
Utrustning Hej! Undrar om nån har köpt Börjes stocksadel som kan berätta lite om den...Hur är den i kvalitet? Hört att bommen lätt blir sned. :bump:
Svar
5
· Visningar
1 990
Senast: domino
·
F
Utrustning Ni som rider i bomlöst, vad har ni för pad till sadeln? Jag fick stora hickan när jag såg att jag "behöver" en pad för 2000:- till...
Svar
5
· Visningar
1 759
L
Utrustning jag har en fråga till er som är insatta i det här med islänningar och så, är det någon poäng med alla islännings-grejer som är...
Svar
7
· Visningar
1 201
Senast: mandalaki
·
Utrustning Vilken typ av färg har ni som målat om era transporter invändigt använt? Och vad har ni gjort för förjobb innan ni målat? Kan man...
Svar
7
· Visningar
1 420
Senast: jojjo_blondin
·
J
Utrustning Ponnyn har travskor bak pga. av tunna hovväggar och att hon reagerar starkt när man slår i sömmen med vanliga skor. Ska hoppa på gräs...
Svar
1
· Visningar
537
Senast: Malkavia
·
F
Utrustning Equiline\'s flughuvor? Finns inte dom i ponnystorlek? :confused: Letade som en galning nere i Falsterbo, och trodde jag hade hittat en...
Svar
6
· Visningar
844
Senast: Farouk
·
A
Utrustning JAg blir så sur när jag rider för det kvittar hur hårt jag spänner sadelgjorden så glider sadeln åt höger lr vänster mer och mer...
Svar
8
· Visningar
1 024
Senast: Görel
·
H
Utrustning Jag ska börja leta lite smått efter en hästtransport, och måste då ha en transport med högt tak. Vilka transporter har de? Jag har...
Svar
14
· Visningar
1 043
E
Utrustning Hittar inget svar via söksidan, så jag frågar. På Torsions hemsida står det "Du kan få olika tjock Equalizer beroende på hur tung Du är...
Svar
6
· Visningar
816
Senast: Kalinka
·
K
Utrustning 1. Är det någon här som har erfarenheter av märket Sportline? Hur långa är deras "extra långa" byxor i beninnerlängd? 2. Jag ropade...
Svar
6
· Visningar
750
Senast: Kiddo
·
I
Utrustning Eller, ja, nedfällbar lucka alltså. Sådana med en stor dörr som man bara öppnat. Någon som har eller har provat det? Vad tycker...
Svar
3
· Visningar
674
B
Utrustning hur vet man om en sadel passar? hur ska den ligga och hur ska den inte ligga om ni fattar vad jag menar? jag tänkte låna en dressyr...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: moonlightgarden
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka