Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning På måndag blir det ny sadel! Funderar för tillfället på en zaldi royal super eller an HDR Exclusive fletcher...finns ju även Lutetian...
Svar
10
· Visningar
1 031
Senast: Psyco
·
S
Utrustning Är det någon som har dom i storlek ponny och till vilken kategori. Är så sugen på att skaffa dom!! :banana: :bump: :banana: :bump...
Svar
5
· Visningar
1 020
Senast: marika_
·
C
Utrustning Har en fråga när det gäller priset om det är nån som vet. Är det per styck eller är det för fyra st? Är dom nånting att ha dom med...
Svar
3
· Visningar
583
Senast: Contezza
·
Utrustning Efter tre års letande till och från har jag äntligen hittat en sadel som passar både mig och hästen, förhoppningsvis, får jag väl...
Svar
9
· Visningar
912
Senast: Borkan
·
Utrustning Jag undrar vad era erfarenheter av denna sadel är. Sköna att rida i? Bra stöd vid hoppning? Hållbara? Bra kvalitét? Någon som kan tipsa...
Svar
2
· Visningar
1 893
Senast: ecssory
·
Utrustning Undrar om det fungerar att ha allroundschabrak till hoppsadlar? Stämmer passformen överens eller är hoppsadeln alldeles för framskuren...
Svar
5
· Visningar
1 838
Senast: Centaur
·
F
Utrustning vet inte riktigt vart tråden ska ligga, men provar här! 1. Vad har du för släp? 2. Hur gammalt är ditt släp? 3. Vad kostade ditt släp...
2
Svar
25
· Visningar
3 146
Senast: Widerberg
·
Utrustning Någon som vet ett täcke som sitter bra på fjordingar? Jag har provat ett regntäcke men det är inte alls bra. Alldeles för långt ner, men...
Svar
9
· Visningar
1 108
Senast: taccotad
·
M
Utrustning Verkar vara det "nya" nu, har läst lite om dom och så. verkar väldigt anpassad i munnen på hästarna. Nån som provat? skulle vara lite...
Svar
7
· Visningar
874
Senast: palle
·
Utrustning Side-pull: Djurplågeri eller snällt \"hjälpmedel\"? Efter att lite oturligt ha hamnat lite i kläm mellan en fodervärd, tränare och...
2
Svar
21
· Visningar
4 103
Senast: __Stilett__
·
D
Utrustning Kan damer rida i herrbyxor? Kan herrar rida i dambyxor?
Svar
1
· Visningar
661
Senast: Filou
·
Q
Utrustning Håller för tillfället på att sälja mitt rambo rug vintertäcke..jag köpte det för ett x antal år sedan för ca 2500kr efetr dessa år har...
Svar
15
· Visningar
1 145
Senast: Qudexco
·
P
Utrustning Är så villrådig, kollar och kollar men blir ändå inte riktigt klar över vad jag ska köpa. Vill ha ett rejält boggisläp där jag ska kunna...
Svar
13
· Visningar
7 978
Senast: Maran
·
J
Utrustning nu har jag kommit på att jag måste ha nya stövlar. :idea: vill ha ett par som tål det mesta,stallstövlar alltså, inte tävlingsstövlar...
Svar
4
· Visningar
715
Senast: RebeckaKihlberg
·
O
Utrustning Någon som har de från h**ks. Och vet hur de är i skaftvidden, det står ju att de bara finns i en skaftvidd. Hur höga är dom undrar jag...
Svar
8
· Visningar
837
Senast: Magdala
·
Utrustning Kan man tvätta dom i maskin?? :confused: Mina eskadronskydd tvättar jag alltid i tvättmaskin för det står att man kan det, men på...
Svar
2
· Visningar
718
Senast: helmer
·
B
Utrustning Köpte för mindre än ett år sedan ett Stübben Elektra kandar, helt fruktansvärt snyggt o fint på alla sätt, har hållt jättebra... fram...
Svar
11
· Visningar
1 609
Senast: linzan
·
Utrustning Tips på allroundsadel, \"extra sadel\" Hoppas på att ni kan hjälpa mig med lite tips. Jag har precis skaffat en ny sadel, en Stübben...
Svar
7
· Visningar
1 105
N
Utrustning Vad gör man om man upptäcker att ens sadel är sne när man haft den några veckor? Låter man dom fixa den eller kan man få pengarna...
Svar
12
· Visningar
1 136
Senast: Novalee
·
M
Utrustning Hej, Vad precis ar bomvidd och hur kan man veta vilken storlek en hast ska ha? Tacksam for svar! :confused:
Svar
2
· Visningar
800
Senast: _Dieldi_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka