släpfrågor

Ingen aning om vad de heter men alla modeller med lastutrymme fram later som en konservfabrik da man ror vid inredningen....

Då har nog något setat löst i "alla" umesläp som du har testat, Ni kanske har haft bommarna hängande för det kan skramla :smirk:

Nej du, bommar och annat har suttit pa plats och dar sitter de illa precis som i manga andra slap. Satt dina bommar pa plats i den egen trailer och ryck i dem och hor skramlet. Fall upp overluckan och peta pa den sa kommer aven den att fora ovasen ifran sig.

vet inte riktigt vart tråden ska ligga, men provar här!

1. Vad har du för släp?
Trane 130T, ljusgrått
2. Hur gammalt är ditt släp?
97:a
3. Vad kostade ditt släp när du köpte det?
Köpte det för 28000:- 1999.
4. Är du nöjd?
På det stora hela, ja.
5. är det boggie eller enkel?
Enkel, funderar på att byta till ett boggiesläp i höst eller nästa år.
6. eventuell bild! :) Har ingen

1. Vad har du för släp?
Värmlandsvagn
2. Hur gammalt är ditt släp?
Årsmodell -95 tror jag
3. Vad kostade ditt släp när du köpte det?
23 000
4. Är du nöjd?
Ja
5. är det boggie eller enkel?
Enkel
6. eventuell bild!
Har ingen

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Fritid Vilken djungel. Undrar om någon kanske har tips? Blir inte många tältnätter per år men är dags att köpa nytt. Vi är 2-3 vuxna. Tältar...
2
Svar
24
· Visningar
962
Senast: Zpunk
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 205
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 667
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp