Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Utrustning När det står storlek Small, Medium o Large, vad menas med det? På Hööks benskydd är (ungefär) S liten full, M stor full, L typ enorm...
Svar
3
· Visningar
806
Senast: Psyco
·
M
Utrustning Känner många som köpt Wintec sadlar och inte en enda har passat..Är det dom som har utbytbar/ändringsbar bom?? :eek: :eek:
Svar
6
· Visningar
927
Senast: Tican
·
Utrustning Vad är meningen med det eg? För att ge stöd eller vadå?
Svar
13
· Visningar
1 311
Utrustning Någon som har ridit i den sadeln? Är bomvidd 30 "normal"? Vad tilsvarar det i t.ex. Prestige eller Stubben? Tror ni att Albion skulle...
Svar
5
· Visningar
793
Senast: remi
·
A
Utrustning Vad tycker ni om detta märke?? Mvh :banana:
Svar
5
· Visningar
718
·
Utrustning Vad anser ni om skillnaden? Vilket är bäst för hästen? Några speciella bomlösa modeller som är bra/dåliga? Är ev. intresserad av att...
Svar
13
· Visningar
1 214
·
K
Utrustning Någon som har en bra beskrivning hur man splitsar tex grimskaft?
Svar
2
· Visningar
1 454
·
M
Utrustning Har ett litet problem med min lilla pålle, han stryker sig väldigt mycket med bakdelen (har strykkappor), speciellt hovarna skrapas mot...
Svar
1
· Visningar
589
Senast: Evergreen
·
S
Utrustning Varför har man en sådan? Tänker då på en sådan som man har fast uppe i sadeln.
Svar
1
· Visningar
708
Senast: speedygirl
·
L
Utrustning Hej! Kanske en fånig fråga. Men är det någon som vet vart man kan få tag på sadelöverdrag för County sadlar dvs med logga på? :banana:
Svar
4
· Visningar
804
·
Q
Utrustning Nån som har det täcket?? är blått med "grå" rygg med helhals..säljs på hööks...Funderar på att köpa ett sånt till vintern då jag klipper...
Svar
7
· Visningar
708
Senast: Qudexco
·
K
Utrustning Hela förra hösten/vintern letade vi efter ett bra vintertäcke m lös hals. [Bra = vattentätt, andas och inga skav] Vi hittade ett som låg...
2
Svar
24
· Visningar
1 913
Senast: Krabban
·
H
Utrustning Vet någon mått för att sy ett eget stalltäcke, i storlek 135? Jag har för mig att jag läst i en gammal Min Häst-tidning om måtten men...
Svar
6
· Visningar
752
Senast: Hanna__
·
B
Utrustning Jag tror att jag har blivit förälskad! För ett par månader sen fick jag beskedet att min älskade Wintec Dressage trycker min ännu mer...
Svar
5
· Visningar
840
Senast: _Dieldi_
·
E
Utrustning Tips om flugtäcke med bra passform tack! Har provat Bucas och tycker att det var tight över bringan och skruvar sig om hästen rullar...
Svar
4
· Visningar
770
Senast: Huntress
·
Utrustning Nu har jag bestämt mig och det blir en bomlös. Men jag är alldeles vilse i djungeln och har ingen aning om vilken jag ska ha! Har en...
Svar
2
· Visningar
796
P
Utrustning Någon som rider på sidepull träns? Rider min häst på det, hade egentligen inte så mkt till val eftersom han har haft sådana problem med...
Svar
2
· Visningar
638
Senast: Bonbina
·
Utrustning Nån som har ett sånt? det är marinblått med halvhals! Kostar typ 1149 tror jag. Vill veta om det är värt pengarna osv!
Svar
6
· Visningar
757
Senast: Ekra
·
B
Utrustning Är detta ens möjligt.. att en sadel som ligger på en för bred sadelhängare (i detta fall sadelbock) blir för vid, dvs bommen utvidgar...
Svar
14
· Visningar
1 260
Senast: BeastieBabe
·
Utrustning Finns det någon sådan, jag hittar i alla fall inte när jag söker som vanligt :confused:
Svar
5
· Visningar
737

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka