Täcken m. LÖS hals

Jag gillar TM täckena, dom är ganska stora i bogen och finns med och utan hals.
Vi har lyckats få ihopp tre täckesmarodärer i en hage och då håller dom hyffsat. Varken bättre eller sämmre än andras.
Regntäta och andas(dom bättre modellerna).

Jamen precis, då vet du vad jag talar om! :crazy: :D Ringde till Eko i Kristianstad,men de var lite kinkiga, verkade inte så måna om att få sålt några täcken där inte. Får väl vänta till aug/sep, då tyckte de att det var lagom att ta in.

Tack så mycket för hjälpen! Detta täcke ligger tillsammans med två andra på toppen av vilka jag ska kolla nogrannare på.

Ja Mark Todd täcket är faktiskt ett rätt starkt kort. Tänkte kika lite på det oxå, har bara hört positivt om det faktiskt. :)

Det vågar jag faktiskt inte. Har hört så mycket dåligt om dem, det verkar som de är väldigt ojämna i kvaliteten. Orkar inte hålla på och tjafsa om reklamation fler gånger pga dåliga täcken. Så den risken vågar jag inte ta.

Men tack för tipset ändå :).

Liknande trådar

Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 172
Utrustning Har nästan letat ihjäl mig på alla ridsportssidor jag kan komma på efter täcken i storlek 105 som har hals, blir galen. De som finns...
Svar
2
· Visningar
712
Senast: KesoNeso
·
Utrustning Nya damen har en ganska bastant bog och bred, lite lågt ansatt hals. Hon har ett Amigo bravo regntäcke i 145 som sitter bra, hennes...
Svar
18
· Visningar
2 752
Utrustning hästen har för första gången blivit klippt, vilket gör att jag nojar lite över att hon ska frysa och bli stel när november blåsten...
Svar
6
· Visningar
771
Senast: Lydia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg