Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vet ej hur det stavas men det är som en huva som håller ner manen på en sida. Har ett sto med MYCKET yvig man som inte vill ligga ner...
Svar
15
· Visningar
1 469
Senast: Jet
·
F
Utrustning Till mörkfux, sto, med (liten) stjärn? Grimmor? Träns? Sadlar? Täcken? Lindor? Benskydd?
Svar
14
· Visningar
1 152
Senast: Francess
·
B
Utrustning Nu vill jag höra vad ni tycker om wintec sadlarna? positivt och negativt! Ska ev. köpa en så jag vill veta lite om dom. :bump:
Svar
15
· Visningar
1 550
Senast: Buffalo_brud
·
Q
Utrustning Nu har jag sålt mina täcken som jag aldrig använder och nu ska det in handlas de nödvändiga täckena..letade runt på nätet lite och...
Svar
15
· Visningar
991
Senast: Qudexco
·
Utrustning eller ska man köpa en travsele/bröstsele å använda när man tömkör istället? Känns ju bra mycket dyrare än att köpa tex Hööks...
Svar
9
· Visningar
981
Senast: grimman
·
Utrustning Jag ska till hamburg nu i dagarna med bilen och undrar om det är nån här som har ett bra tips på vart man kan köpa bomlösa sadlar i...
Svar
1
· Visningar
675
Senast: neywaz
·
Utrustning Det här med regntäcken..det är så svårt! Man tycker att det låter bra, men sen låter ett annat bättre.. Nu är det så att jag har 3 st...
Svar
9
· Visningar
796
Senast: niardasp
·
Utrustning Finns det? De få jag provsuttit i har jag inte nått ner till stigbyglarna på.. :( Vilket ju är jättesynd då en westernsadel ju är...
Svar
4
· Visningar
1 453
Senast: Curly
·
G
Utrustning Hej! Jag sköter en ardenner utan sadel, men vill gärna ha en. Såg en ardenner med en "vanlig" sadel (tror jag) på bild på internet, och...
Svar
18
· Visningar
1 446
Senast: femme
·
J
Utrustning Vad gör man! Har letat o letat efter en sadel till mitt varmblod. Idag när jag tog in pållarna så la jag på ponnyns (liten b-ponny)...
Svar
9
· Visningar
1 248
Senast: Geisli
·
F
Utrustning som jag ska ha som tävlingschabrak, nåt i ljust färg, dock inte vitt. Jag söker tips, både på hemsidor och i olika kataloger etc. jag...
Svar
7
· Visningar
1 028
Senast: pinky
·
Utrustning vad har ni för erfarenheter av den här typen av bett? Vad finns det för för/nackdelar med syntet/gummi-bett, och speciellt då dessa...
Svar
1
· Visningar
1 506
Senast: JGA
·
T
Utrustning Köper eventuellt en begagnad ebonyfärgad sadel snart, hur petiga skulle ni vara när det gäller färg då? Är det värt det att köpa träns...
Svar
4
· Visningar
794
Senast: Den_Lille
·
Utrustning Visst finns det för "vanliga" hästar oxå? (inte bara islänningar alltså?) Det måste ju vara ett bra hjälpmedel för att bygga upp...
Svar
1
· Visningar
704
Senast: skuggi
·
Utrustning Hur har ni paketerat in sadlar som ni skickat via posten eller bussgods? Ska skicka en sadel söderut, och vill ju inte att sadeln ska...
Svar
4
· Visningar
773
I
Utrustning Hej, Har läst här på forumet om att det finns dom som andvänder en vanlig remont nosgrimma att rida i? Lite frågor angående detta har...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: unki
·
P
Utrustning Har svårt att hitta en sadel till min häst..vet inte riktigt vad jag ska ta mig till längre. Problemet är att den ligger fel fram till...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: Psyco
·
Utrustning vart finns det? Helst sidor på nätet...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: alisson
·
Utrustning Ska köpa ny hjälm IMORGON. och jag kan helt enkelt inte bestämmma mej för om jag ska ha denna, denna denna eller denna...
Svar
13
· Visningar
825
Senast: Buongusto
·
Utrustning till mina förra svarta hästar har jag haft royalblått på lindor, vojlockar m.m men de har ju varit valacker... Vad passar på ett svart...
2
Svar
28
· Visningar
1 646
Senast: Trinity_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp