Vilka färger till svart sto?

Jag är kanske lite konservativ men jag tycker att royalblått är kanonsnyggt på min mörka skönhet trots att hon är tjej.
Har dock svårt för att vara konsekvent, allt är ju så snyggt på svarta hästar! ;)

Vinrött är också dösnyggt och gärna med gröna inslag. (Har köpt lite vinrött också när jag tröttnat på blått)

Ljusblått är gullesött tycker jag och passar ju din bebis...

Vill man vara ännu mer konservativ än jag är beige en snygg färg (om än lite trist) som komplement. Ser väldigt propert ut (bra om man vill bli tagen på allvar, i stället för tex turkost som är läckert men känns för barnsligt för mig)

Det finns så mycket snygg utrustning i härliga färger så frossa, vet jag! :love:

Gult är snyggt trots det låter väldigt knepigt

Jo du har ju helt rätt..
det ser bra ut, iaf klargult, har aldrig sett en svart häst i nån annan nyans av gult.

Men det är ju inte så lätt att hitta gula grejjor! :mad:

Just royalblått har jag ju en del saker kvar sen de svarta valackerna.

Vinrött må ju förmodligen vara ursnyggt på vintern!

Angående beiget så känns det, precis som du säger, lite för "trist" för en två-åring...

Men man vet aldrig, ska man vara stilig så kanske det skulle bli kanonfint med ett beiget,cremefärgat eller vitt schabrak...

Jag har en svartbrun kallblodstravare, som blir helt otroligt vacker i "jordnära" färger som brunt, nougat, oliv och creme. Allra finast är hon när hon har nougatfärgade schabrak, de matchar hennes mjölmule. :)

Sadel, träns och grimmor är i mörkbrunt läder.

Besten

Immer

Jag tycker att vinrött är snyggast. Har det till min svarting. Gärna med inslag av svart.
Svart när det gäller läder, annars har jag några grejor i rödbrunt, det är verkligen jättesnyggt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag var idag o provred en massa hästar o står o velar mellan två, hur bestämmer man vilken man ska köpa?😩 Häst 1 är en valack på 3 år...
2
Svar
25
· Visningar
3 774
Senast: fio
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 380
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 889
Senast: mars
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv