Blått halstäcke i fleece...

Mitt från exklusiv är NGT stort i storleken, men pållan skulle inte kunna ha en stl mindre.
Ligger din häst mellan 2 storlekar, skulle jag tagit det mindre.
Annars är det helt suveränt, torkar på nolltid o ligger bra.

Ok, då kan jag nog ta 125. Hon brukar ofta kunna ha det på typ fleece o ylle täcken.
Men på regn o vintertäcken behöver hon 135.

Jag har faktiskt vunnit ett, haha rätt ironiskt. jag som inte ens har en häst att ha det på :smirk:

det är svanslapp på dom

jag har oxå ett sånt.. mitt är lite stort.. men attack är inte så grov heller...=)

Inga mer förslag än exlusiv(vilka har semesterstängt nu :mad:) någon?!
Nu är jag i köpartagen o vill ha förslag... :D

Om jag hinner beställa från Exklusiv före dig (vilket knappast är troligt pga att pengarna tryter :() så kan jag berätta min erfarenhet ang. storlekarna också ;)

Jag har ett marinblått halvhalstäcke från willab, jättefint men lite stort på min häst.
750133.jpg

Liknande trådar

Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
492
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
249
Senast: Mabuse
·
Utrustning Vad har ni för pallar? Vi har jättehästar och kikar efter en högre modell men som fortfarande är stabil och inte kostar 3000. Ikeas...
2
Svar
23
· Visningar
1 411
Senast: Time Lord
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som...
2
Svar
31
· Visningar
2 126
Senast: Reshästen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025