Uppsittningspall?!

Jag behöver ha en mobil. Är sugen på en sån salto/stubbs. I dyraste laget meeeeeen ser bra ut!

Jag behöver ha en mobil. Är sugen på en sån salto/stubbs. I dyraste laget meeeeeen ser bra ut!
Jag kom över en begagnad i somras. Jag tyckte 1000 kronor sved, men vi älskar den.
Nu när jag ser vad de kostar nya, var kanske min ett kap?

Hur som...

Jämfört med de små rattliga vi haft (och har) på lite olika ställen, så vill man numera helst använda den stora i plast.

Jag har två sånna som Salto säljer, av den dyrare varianten som är mer rejäl och tyngre. Har haft dom i mer än 10 år, de står utomhus året runt, den ena under tak men ute, bor i Jämtland så är kallt på vintern. Båda är hela och välfungerande. Bästa pallen man kan ha, säker då den håller även om hästen skulle trampa på den eller sparka till den, och de kan inte fastna i den, och står stadigt. Sett, och varit med om, flera tillbud med Ikea pallar och liknade så de vill jag inte använda till att sitta upp, i alla fall inte på unghästar eller stökhästar.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 576
Senast: Enya
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 386
Senast: valpköpare
·
Hästhantering Jag har två grundfunderingar som ju är typ hur breda som helst och som slingrat sig fram i min hjärna i flera år nu: Hur möjliggör du...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 487
Senast: Habina
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 294
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar