N
Nossan
Näe, ridbyxor med gubbveck och vidd upptill ser ju inte alls ut som balettbyxor. Chaps kan va snyggt, men det om något fokuserar ju på skrevet liksom. Särskilt med avvikande färger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får ta och släpa mig till ridshoppen på flyinge nån dag och shoppa riktiga killbyxor med gylfen åt rätt håll...
Har själv varit på Irland o jobbat som hästskötare o jag håller med... Killarna är mer ridmode medvetna än tjejerna, Killarna rider o tjejerna gullar mest med hästarna. Jag var ensam tjej i jaktstallet o fick mycket gliringingar när jag bangade att hoppa ett hinder på jakterna utanför Dublin...
TACK O LOV att man är hemma igen o kan gasa runt i skogen precis som man själv vill...
Har faktiskt sett mer än så, jag hade traktens snyggaste beridare till hästen (tyvärr bara till hästen). En av de gånger vi hade bestämt tid kom han direkt från jobbet och ska alltsåledes byta om i stallet. Hoppar ur bilen, öppnar bagaget och plockar fram ridbyxorna. OCH TAR HELT KALLT AV SIG JEANSEN! Jag höll på att få slaganfall och hysteriskt utbrott i en föga attraktiv blandning. De som träffat mig vet att jag inte är buskablyg, men det var så helt otippat att jag inte visste var jag skulle fästa blicken... (nåja).
Har nog fortfarande inte hämtat mig från den episoden...