Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vad skulle ni säga att det är för inriktning på denna sadel?
Svar
7
· Visningar
876
Senast: MsSleepalot
·
Utrustning Det har nog varit uppe nån "liknande" tråd, men jag funderar på varför endel lindar sina lindor så högt upp. Har sett exempel där det är...
Svar
3
· Visningar
724
Senast: soffie
·
C
Utrustning nu blir jag sur! Köpte ett par moutainhorse konstläderstövlar i höstas och de har redan spruckit i sömmen mellan läst och ben. Ge mig...
Svar
12
· Visningar
1 010
Senast: Freyr
·
P
Utrustning på sadlarna Maxam och Sigma (dressyr) som finns på Hööks? Det gäller sadlarna med vid bom. Kanske ngn vet hur de är kvalitetsmäsigt...
Svar
1
· Visningar
693
Senast: isla
·
M
Utrustning Är det ett bra märke, har dem hållbara produkter? Såg ett jättefint träns på internet, men det verkade väldigt billigt till att vara så...
Svar
4
· Visningar
738
Senast: Widerberg
·
Utrustning Böjda \"raka\" bett Ska de sitta med "böjen" uppåt? Det borde ju trycka ganska bra på tungan annars.. :crazy:
Svar
2
· Visningar
645
Senast: Widerberg
·
L
Utrustning Skall nu ge mig in i bett jungeln. Rider i dag varierat på ett pessoa och ett vanligt tränsbett med fasta ringar. Men tycker inte jag...
Svar
7
· Visningar
1 056
Senast: Guatemala
·
T
Utrustning Åsikter om den här dressyrsadeln? :) Funderat på att skaffa till min D-ponny och mig, dels för att den bara har en kåpa, den ser skön...
Svar
2
· Visningar
792
Senast: Tican
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i en dressyrsadel och någon sa till mig att man inte rider lätt i dressyrsadlar :confused:! Stämmer detta, eller är...
Svar
19
· Visningar
1 028
Senast: Immer
·
S
Utrustning Som finns på Börjes, någon som vet hur många grader den vida bommen ligger på ungefär?? :confused: Jättetacksam för svar! :bow:
Svar
12
· Visningar
879
Senast: paradox
·
Q
Utrustning Mina trådar om detta på gnägg fortsätter att försvinna..men är det någon som vet vart i göteborg eller på nätet jag hitta STORA HÖGA...
Svar
4
· Visningar
610
Senast: Qudexco
·
Utrustning Fårskinnsschabraket i Baryards video \"Do you wanna ride?\" Jag vill ha ett sånt, hon rider en skimmel i ridhuset och det ser ut som...
Svar
8
· Visningar
1 196
Senast: krösamaja
·
Utrustning Bett till travare med \"orolig\" mun. Tänkte höra med er här inne, eftersom det finns rätt många här med ridtravare, om någon kan tipsa...
Svar
7
· Visningar
2 525
Senast: Niki
·
I
Utrustning nån som har testat den till en baksutten sadel
Svar
5
· Visningar
863
Senast: Peluso
·
D
Utrustning Hur bra är de på en skala?
Svar
5
· Visningar
1 043
Senast: Sweet
·
S
Utrustning Hej, har märkt att många som rider akademiskt har såna.. Tips på märke o vart man kan köpa sådana emottages tacksamt!! :smirk:
Svar
16
· Visningar
1 509
Senast: Båbbe
·
P
Utrustning Nu är det såhär att jag har fått för mig att jag prompt ska ha ett schabrakpad till min blivande skimmel och sett att lillhästen har ett...
Svar
7
· Visningar
897
Senast: Principessa
·
S
Utrustning ... en sådan är jag ute efter. Inte "vattenavvisande" utan riktigt tät och så ska den andas. Prisklass "ju billigare desto bättre" men...
Svar
6
· Visningar
1 048
Senast: mahlmt
·
F
Utrustning \"Vattenboots\"? Fungerar dom bra? Pris? Vart kan man hitta dom? Har sett ett par, men minns varken pris eller sida. :p Då ponnyn får...
Svar
6
· Visningar
2 710
Senast: Tweety
·
A
Utrustning Är det någon mer här som har problem med att sadeln glider fram? Håller på att prova sadlar nu och de som sitter helt perfekt när amn...
Svar
9
· Visningar
996
Senast: Fraise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V