Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

G
Utrustning Nån här som har dom? Är dom bra och sköna att rida i?
Svar
4
· Visningar
876
Senast: Mike
·
F
Utrustning Jaa, finns det? Där fårskinnet bara sitter baktill & framme vid "manken", inget UNDER sadeln alltså? :confused:
Svar
7
· Visningar
743
Senast: Torill
·
Utrustning Hur är det EGENTLIGEN, kan man skita i att försäkra sin transport och köra glad i hågen tills det smäller och då hoppas på det bästa...
Svar
7
· Visningar
997
Senast: saxen
·
I
Utrustning red min häst med hackamore med långa skänklar för första gången idag har ridit på bett förut. det jag skule vilja veta är hur era hästar...
Svar
2
· Visningar
1 192
Senast: Isidor
·
K
Utrustning Har titta på annonser om hästsläp och blev förvirrad... Om det står att totalvikten på släpet är 1420 kg vad betyder det? Jag trodde att...
Svar
9
· Visningar
2 826
Senast: saxen
·
J
Utrustning Bra, dåligt, prisvärd, hållbarhet osv? Fungerar den bra när musklerna förändras? Ni som har den, är ni nöjda? På vad för hästar har ni...
Svar
13
· Visningar
1 016
Senast: cactuspower
·
Utrustning hur långa är normala stigläder?? köpte ett par på 135 cm men dom var för korta..vid sista hålet fick jag fortfarande inte benen som jag...
Svar
13
· Visningar
1 909
Senast: paradox
·
Utrustning Bomvidder... 30\" Stübben vs 30 Morris & Nolan Hej Är det något som har ett hum om hur bomvidderna är mellan olika märken. Tittar...
Svar
6
· Visningar
1 531
Senast: Happy
·
R
Utrustning Hur är Cavallos byxor i storlekar och längd? Små/stora i storlekarna? Långa/korta ben? Kvalité i övrigt?
Svar
9
· Visningar
1 016
Senast: Centaur
·
P
Utrustning Kan man ha det på lädersadel, eller förstör det lädret? Ska köpa ny sadel nu och vill verkligen inte att den ska nötas/slitas i onödan...
Svar
2
· Visningar
810
Senast: Pita
·
I
Utrustning Kraftiga gummisnoddar som fästs på tygeln för att minska effekten av för hård hand. eller hästar med känslig hand. Nån som har dom ???
Svar
3
· Visningar
782
Senast: stranger
·
L
Utrustning hej! jag undrar hur ni lindar? om ni lindar bara fram eller bara bak eller på alla benen??? mvh cisi
Svar
10
· Visningar
872
Senast: RebeckaKihlberg
·
G
Utrustning ..på en fällbar sadelhängare vs. en "vanlig"????
Svar
6
· Visningar
843
Senast: Sirisiri
·
E
Utrustning Hade en stubbensadel till min gamla dam, bom vidd 32. Vad står detta för? mvh Elshacera :bump:
Svar
1
· Visningar
752
Senast: _Dieldi_
·
S
Utrustning Känner en islänning som har skav av eksemtäcket. Nån som varit med om samma sak? Vad kan man göra år det? sätta skumgummi eller liknande...
Svar
3
· Visningar
894
Senast: starfighter
·
A
Utrustning Någon som har en hoppsadel av det märket? Ska byta sadel :och är nyfiken på en sådan i modellen Pigmalion. :) Vad tycker ni om dessa...
Svar
10
· Visningar
2 565
Senast: Centaur
·
Utrustning Planerar inför vintern och vill byta ut alla lapade och lagade utetäcken till nått ordentligare och jag vill ha nått bra. Minns för...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 030
Senast: martha
·
K
Utrustning Någon som vet ngt om den= Jag vet ingenting och skulle bli urglad om ngn kunde berätta litwe om den! Mvh Krabban
Svar
8
· Visningar
1 537
S
Utrustning Någon som provat? Vad tyckte ni? :confused: Någon som kan ge ett tips på något annat bra flug/knott täcke?
Svar
14
· Visningar
1 731
Senast: Huntress
·
Utrustning Dörren och lämmen på min transport har rostat fast i gångjärnen så det inte går att haka ur/av dem, någon som har något bra knep? Någon...
Svar
4
· Visningar
887
Senast: maverick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur