Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

J
Utrustning Är dom bra eller? Jag menar dom med artikelnr 10701 eller kanske 10673.
Svar
3
· Visningar
759
Senast: squirlett
·
I
Utrustning Hur ser man om sadeln är baksutten ????
Svar
2
· Visningar
681
Senast: Isidor
·
Utrustning Vad är det för märke? Kvalitet och prisklass? Såg en lädergrimma av d märket hos en kompis med noll koll. Fått grimman nyligen och jag...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: jozzefizz
·
A
Utrustning Någom som köpt hästgrejer från utlandet - annat EU land? Ska nog köpa sadel från England för det kan bli mycket billigare. Hur fungerar...
Svar
2
· Visningar
628
Senast: anna210
·
T
Utrustning Jag tycker att jag lindar alldeles lagom hårt, men ändå så åker lindorna ner när jag rider. Det är inte alltid hela lindan utan ett...
Svar
9
· Visningar
895
Senast: Tusen
·
P
Utrustning Funderar på att köpa mig ett par ridstövlar... Har nu ridskor, men tycker att jag har svårt för att ha skänkeln still... Tips på...
Svar
15
· Visningar
1 153
Senast: Zsaza
·
Utrustning såpnna med nylon i, som dom blir antitöjbara.. fungerar dom? eller töjjer dom sig ändå? Funderar på att köpa sånna, men det känn ju...
Svar
2
· Visningar
675
Senast: Centaur
·
J
Utrustning Finns det någon som på ett instruktivt sätt kan berätta hur man lindar benlindor korrekt, lagomt hårt på sin ponny? Ska köpa back on...
Svar
5
· Visningar
2 408
Senast: Farouk
·
I
Utrustning min häst har börjat gapa när man rider honom i form kan det va bettet ??? gör inte så när man rider på lite lösare tyglar.
Svar
4
· Visningar
821
Senast: _otursbarn_
·
Utrustning Jag har märkt att i min närhet så är det ganska mycket "bett-snack" just nu.. Varför man har ett visst bett och dess olika inverkningar...
2
Svar
25
· Visningar
1 861
Senast: _otursbarn_
·
J
Utrustning Jag undrar varför folk börjar använda så små bett på sina hästar? Såg ett tidigare inlägg om någon som hade 9,5 till 10.5 på sin...
2
Svar
27
· Visningar
2 101
Senast: eldione
·
D
Utrustning Vet ni nåt ställe på internet som man kan köpa såna på? :)
Svar
6
· Visningar
730
Senast: Dragonfruit_
·
Y
Utrustning Har funderat på att köpa en polypad eftersom min häst håller på att muskla om sig. En polypad är ju billigare än en sadel...så jag...
Svar
5
· Visningar
1 029
S
Utrustning I gången i mitt stall har jag uppbindnings ringar. I dessa sitter grimskaft. Mellan grimskaft (som är knutet med säkerhetsknut) och ring...
Svar
14
· Visningar
2 149
Senast: piggis_83
·
P
Utrustning någon som har det? vad kostade det nytt? finns det några nackdelar? vilka märken tillverkar frontutlastade? fick höra igår att det bara...
Svar
16
· Visningar
1 177
Senast: donnan
·
T
Utrustning Har fått "världens" problem, kollade hästens mun i går för att han tuggade lite konstig,han har en hel del kanter i munnen.Tandläkaren...
2
Svar
26
· Visningar
1 727
Senast: moonlightgarden
·
S
Utrustning Har nu äntligen hittat en sadel som ligger på tjockisen, nu undrar jag om någon har några bra tips på vad man ska tänka på när man...
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: julius
·
G
Utrustning GK står dte på ett lite märke på sadeln vad betyder det?
Svar
8
· Visningar
1 517
Senast: Gilan
·
F
Utrustning Jag har tappat min hjälm i golvet ett par gånger och dessutom ramlat av med huvudet före (nä, det var inte så hård smäll) med den vid...
2
Svar
20
· Visningar
2 331
Senast: _Peplis_
·
H
Utrustning Hej detta har säkert skrivitts om förutt.Men jag som är litte ny ställer ändå frågan. Vem ska man lysna på sin tränare eller en häst...
Svar
1
· Visningar
715
Senast: jojjo_blondin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka