Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Å
Utrustning Hej! Skall besikta min hästtransport och undrar om hur det skall se ut inuti transporten? Måste bommen och mellanväggen sitta i...
Svar
9
· Visningar
1 388
Senast: Åska
·
O
Utrustning Vill ha det. Måste vattna pålles hö.. men vi har vanliga IKEApåsar och vattnet lixom stannarkvar i dom å så läcker det på natten :mad...
Svar
16
· Visningar
1 520
Senast: prince77
·
P
Utrustning ska ni köpa några nya täcken inför vintersäsongen? jag funderar på att köpa ett tunt vintertäcke (typ 200g), skulle va bra att ha ett...
Svar
13
· Visningar
1 109
Senast: javill
·
G
Utrustning Var får man tag i barbackasadeln? Tror det kallas så, det är en gjord med fäste för stigläder. Någon som har erfarenhet av dem?
Svar
3
· Visningar
814
Senast: GaurdianAngel
·
L
Utrustning Vinter täcke från börjes? Hittade påp deras hemsida ett vintertäcke som heter "VINTER ORKAN" Någon som har erfarenhet av detta...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: Sweet
·
G
Utrustning Någon som vet om täcket är bra? Funderar på att beställa ett eller om man ska köpa ett halstäcke (vinter,regn) från exklusiv ...
Svar
6
· Visningar
1 036
Senast: Kalinka
·
G
Utrustning Jag har en sadel som sitter bra på min häst men är för stor sits för mej, och jag har en sadel med storlek 17". Jag vill ha en sadel...
Svar
2
· Visningar
653
Senast: Gumzan_NF
·
Utrustning Finns Events stalltäcke med högt bogveck och fast magplatta kvar? Och var kan man hitta det isf? Internet? Dum som jag var för något...
Svar
3
· Visningar
727
Senast: Farouk
·
O
Utrustning vad är eg bäst. Höga elelr låga transportskydd? För och nackdelar?
Svar
10
· Visningar
891
Senast: Centaur
·
Utrustning Var hos en sadelutprovare med min häst idag, som provade ut en sadel till henne som enligt honom låg kanon. Och jag märkte skillnad på...
2
Svar
27
· Visningar
2 424
Senast: Centaur
·
Utrustning Vissa sadlar är ju böjda i bommen och vissa mer raka, till vilken kategori passar Frank Baines?
Svar
4
· Visningar
919
Senast: Millz
·
Utrustning Någon som har detta nya tranesläpet ? är ni nöjda med det och har det sadelkammare. Jag har ett tranesläp från 97 men funderar nu på...
Svar
6
· Visningar
918
Senast: Lollan
·
M
Utrustning Ska ha tag på en ny säkerhetsväst men vat ej vad jag ska köpa. Vill naturligtvis ha en smidig men också helst med dragkedja om det...
Svar
13
· Visningar
1 313
Senast: Jochanda
·
S
Utrustning Har fått hem mina två Himalaya vintertäcken nu!! De är kanonfina och absolut värda vartenda öre så här långt!! Jag köpte i färgen...
2
Svar
23
· Visningar
1 899
Senast: Mitrolle
·
Utrustning Nu börjar det snart bli dax för höstrengöring av transporten och jag tänkte jag skulle vaxa taket på min transport. MEN jag minns vilket...
Svar
6
· Visningar
991
Senast: Chlo
·
Utrustning Jag är på jakt efter ett par nya ridstövlar som tål att användas från höst till vår utan att man fryser tårna av sig. Såg ett par...
2
Svar
23
· Visningar
1 838
Senast: Buongusto
·
C
Utrustning Hej! Står i valet och kvalet mellan att skaffa en dressyrsits till min Torsion eller skaffa en ny dressyrsadel. Hur mycket...
Svar
12
· Visningar
1 367
Senast: Cim
·
M
Utrustning :confused: Jag rider min häst barfota och undrar om det finns någon som kan rekomendera ett par boots .Det finns ju en del att välja på...
Svar
1
· Visningar
660
Senast: taccotad
·
C
Utrustning Är det någon som känner till märket Ruiz Diaz, Börjes har en ljusbrun sadel av det märket! /carojoh
Svar
1
· Visningar
728
Senast: Ninnie
·
M
Utrustning :confused: Vilka bots ska man välja mellan ? Finns det någon som kan rekomendera något par ? Jag skulle behöva ha lite råd inan jag...
Svar
8
· Visningar
941
Senast: knoppan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka