Himalaya Vinter

Sv: Himalaya Vinter

köpte ett sånt o de satt bra enda var att det var lite tajt i bogen trots att hästen inte är det minsta bred, tvärtom.

Sweet skrev:
Jag köpte i färgen "ljung" som inte alls är ROSA som den ser ut att vara i katalogen, de är snyggt, ljust ljunglila. Inte skrikiga i färgen alls.

Hmmm... en i stallet har ett sånt täcke och jag tycker att det ser VÄLDIGT rosa ut... Inte det minsta lila! Dom kanske har ändrat färgen? :confused:

Enligt mig så är det ljunglila. Det ser inte alls ut som det gör i katalogen.

Men vissa kan kanske tycka att det är rosa men det är ju inte skrikigt rosa i alla fall utan en mild ton. Tror att det står på täcket att färgen heter "Light Pink" på engelska. Så visst går det åt det rosa hållet.

Jag har det (regntäcket) till min ettåring, ett halvblodssto som är ca 153 cm hög nu. Det passar säkert din arab om du väljer rätt storlek.
Jag fick knyta en knut på varje gjord jag med, de var för långa... Men lillan växer ju.. fast tror nog kanske att just hon växer ur det på längden innan gjordarna passar! :D

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Någon som har ett? Hur är de? Finns som både regn och vintertäcke. Det har ju helt fantasktiska specar... Min häst har grymma problem...
Svar
3
· Visningar
1 031
Senast: 95johsv
·
M
Utrustning Nu är det dags att inhandla ett regntäcke, igen... Jag har velat fram och tillbaka, och nu ber jag er om hjälp! Svik mig inte nu!;)...
2
Svar
20
· Visningar
1 861
Senast: piggis_83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka