Mountain Horse Rimfrost

Sv: Mountain Horse Rimfrost

Jag köpte ett par rimfrost för två vintrar sen. Jag var supernöjd i början och älskade dom. :love: Förra vintern (då de var inne på sin andra säsong) började de läcka konstig i foten. Såg senare att de var helt uppspruckna i gummit på foten :cry: , precis där foten böjs av innan tån...Ett par stövlar för tusen kronor tycker jag ska hålla mer än 1 säsong. :mad: Hade dom förra vintern iaf eftersom jag inte hade råd att köpa nya....Blöta fötter fryser! :cry:

//Alice

Det borde du väl också kunna klaga på? Som sagt, köper man ett par dyra stövlar förväntar man sig kvalitet.

MagicMadonna skrev:
Det borde du väl också kunna klaga på? Som sagt, köper man ett par dyra stövlar förväntar man sig kvalitet.

Ja, men när de började läcka var de iaf drygt ett år gamla och mycket använda. Trodde inte att det var någon idé :( ....Men de stövlarna kanske inte är till för att ha som "allt-i-allo-stövlar" utan bara till för att rida med. :angel: Hade ju mina varje dag i stallet vid mockning och annat donande.

//Alice

Jag har ett par MH Rimfrost och jag tycker att de är varma och sköna på vintern! :) Visserligen är de lite stela, men jag slipper frysa om fötterna!
Dock kan jag inte ha dem när det är plusgrader, då flyter man ju bort... ;)

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
M
Utrustning Jag ska köpa nya ridstövlar nu och kan inte bestämma mig för om jag ska köpa high rider II eller rimfrost? mina funderingar är om man...
Svar
4
· Visningar
922
Senast: makejo
·
S
Utrustning Har dom gjort om storlekarna på Mountain horse ridstövlar?? jag äger 3 par från dom vinterridstövlarna rimfrost eller va dom heter...
Svar
7
· Visningar
1 992
Senast: __Stilett__
·
J
Utrustning Är ute efter ett par jodhpur kängor med stålhätta och har då fastnat för Protective Jodhpur från Mountain Horse. Har sedan tidigare ett...
2
Svar
24
· Visningar
4 943
Senast: just-me
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka