Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Ja, konstaterade idag att sadel är för liten för min häst. Det är en Pessoa sadel, men vet inte vad modellen heter. Här är en bild på...
Svar
6
· Visningar
794
Senast: Favina
·
Utrustning Vad har ni för erfarenheter av dom? Både var det gäller kvalité, sitsmässigt för ryttaren o.sv Och ni som har en sådan, hur ser...
Svar
4
· Visningar
750
Senast: Etoile
·
M
Utrustning Är den bra? Vad har du betalt för den? Att det ska vara så svårt att få prisuppgifter på internet... malu
Svar
8
· Visningar
1 104
Senast: Nordisdiggarn
·
P
Utrustning hur är dom? någon här som har någon utav dom olika modellerna? jag funderar mest på concorde, men vill även höra om era erfarenheter av...
2
Svar
27
· Visningar
5 113
Senast: SaraMara
·
C
Utrustning Letar efter ett par bra och snygga läderridstövlar, ska användas både till hoppning och dressyr. Ska helst ha dragkedja. Jag har...
Svar
5
· Visningar
807
Senast: Zewz
·
Utrustning Skulle vilja höra vad ni tycker om dem!! allt som är värt att veta.. passform, läder, färg m.m
Svar
3
· Visningar
819
Utrustning Vill ha lite bra förslag på fina tävlingsskydd till hoppning. stl ponny.. har funderat på :love: dyon,herve...
Svar
7
· Visningar
1 155
Utrustning Trane Vad anser ni om denna? Positiva/negativa komentarer :bump: Vill veta allt!! Vad skulle prisklassen hamna... ca.undefined
Svar
2
· Visningar
677
Senast: valentine
·
Utrustning OM ni fick välja på ett Bucas täcke m hals eller ett Shires täcke m hals..vilket skulle ni ta då? Dom kostar ungefär lika mkt (eftersom...
Svar
19
· Visningar
1 462
Senast: Peach
·
J
Utrustning Någon som är mer insatt i kieffer bomvidde än vad jag är? min häst har en bomvidd 1 i sin kieffer master, vad motsvarar detta i en...
Svar
6
· Visningar
1 457
Senast: jojjo_blondin
·
Z
Utrustning Finns här någon som kan det här med storleken på Boa-boots? När jag kollar på storlekstabellen på internet visar det sig att mina...
Svar
5
· Visningar
1 807
Senast: FirstAttempt
·
V
Utrustning Hur är det nu, är det bra eller dåligt? Vad är bra? Vad är dåligt? Inga påhoppsinlägg tack, jag vill bara höra om ovanstående frågor.
2
Svar
27
· Visningar
2 371
Senast: Fridolin84
·
Utrustning Eftersom jag är så lat och inte orkar gå eller ringa till någon hästaffär, undrar jag om någon vet på ett ungefär hur mycker en Kieffer...
Svar
5
· Visningar
763
Senast: jojjo_blondin
·
Utrustning På måndag kommer sadelmakaren och provar ut sadel åt min häst :banana: Jag vill ha en allroundsadel som ger bra stöd, gärna djup...
Svar
5
· Visningar
2 989
Senast: domino
·
S
Utrustning tips någon? börjar bli galen, måste hitta ett fint, prisvärt bomullstäcke i 145, stackars lilla ynglingen kan knapp röra sig i det han...
Svar
4
· Visningar
891
Senast: Jutka
·
C
Utrustning Någon som har det här? Av vad jag förstått så kan man man inte ha spännena där de brukar vara, anledningen var väll att de skulle bli...
Svar
8
· Visningar
1 136
Senast: taccotad
·
O
Utrustning Måste hitta senskydd till min arabkille. Har ett par från förra hästen (racig tack elelr nåt) i minsta strl (1) men dom är för långa å...
Svar
6
· Visningar
704
Senast: _otursbarn_
·
Utrustning Vad har ni för täcken på pållarna när dom åker i trailern till tävlingen? när det blir lite kyligare har jag tänkt ha såhär; Underst...
2
Svar
21
· Visningar
1 770
Senast: Lollan
·
Ä
Utrustning Jag har ett sto som har väldigt rak rygg. Jag hittar ingen sadel som ligger bra på henne, allt åker fram. Hon har ingen jätteliten...
Svar
12
· Visningar
911
Senast: Guatemala
·
Utrustning Var med om en otäck incident igår kväll.Var på hoppträning med min ena häst och allt gick bra tills sista språnget. Var ett räcke på...
Svar
19
· Visningar
1 364
Senast: Mitrolle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka