Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

D
Utrustning Ni med hästar som har bred rygg och låg manke, vad har ni för sadlar? Har provat ett antal men ingen vill passa min lilla dam. /...
Svar
5
· Visningar
1 206
Senast: Alpin87
·
Utrustning ..vilka som är prisvärda och hållet tätt osv. Jag har nyligen köpt ett blått regntäcke från B*rj*s (på deras förstasida, H*m*l**). Det...
Svar
4
· Visningar
759
Senast: Görel
·
Utrustning Går det på något sätt ta reda på hur gammal en sadel är??? Alltså om man har sadelnumret på en stübben kan man då ta reda på när den...
Svar
5
· Visningar
1 651
Senast: simpan
·
M
Utrustning När min nordis kommer hem från fodervärden planerar jag att köpa en ny sadel åt henne. Hon har f.n en Griffin Haflinger Allround som...
Svar
19
· Visningar
1 404
Senast: Balderum
·
Utrustning Ska införskaffa nya däck till transporten och det är ju inte helt lätt att förstå vad det är man ska ha för nånting... Nu har jag kommit...
Svar
3
· Visningar
3 998
Senast: ylvalill
·
C
Utrustning Vilken hoppsadel har ni tyckt bäst om? Ta med i beaktande: kvalité på läder? bekvämlighet? känslan av "att sitta säkert"? funktion även...
2 3
Svar
41
· Visningar
10 288
Utrustning Nu hoppas jag att det äntligen ska bli bra..det här är 4e sadeln på de 3 år som jag har haft honom! Vi hade med han och provade ut den...
Svar
13
· Visningar
1 159
J
Utrustning Tips på bästa bomlösa sadeln till arab/halvblodskorsning med breeeed, kort rygg och låg manke? Alla engelska sadlar jag provat har åkt...
Svar
14
· Visningar
1 454
Senast: Jossan
·
Utrustning Pratade lite löst med en kille om bomlösa sadlar. Som han säger är de säkert mycket sköna att rida i, men borde det inte bli ett...
Svar
10
· Visningar
1 702
Senast: mahlmt
·
Utrustning någon som provat CRW Parkas, CRW Storm eller CRW Tre i en? jag vill ha en varm jacka till hundpromenader i skogen, den ska tåla regn och...
Svar
7
· Visningar
868
Senast: Milosari
·
B
Utrustning Funderar på att ta av pållen skorna och undrar då om Boabootsen (som jag fastnat för) går att brodda? I så fall kostar brodden mycket...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: Magnum
·
Utrustning Uppskattar snabba och bra svar! :confused: Ska köpa ny trailer och vill ha MASSOR med tips! Den får ej kosta över 65 000:- och ska...
Svar
1
· Visningar
772
Senast: Gurkan
·
D
Utrustning Undrade lite vilka hjälptyglar ni tycker är bra och varför?? *Chambon (kan man rida med den?) *gummisnodd (mellan frambene, eller...
Svar
12
· Visningar
2 644
Senast: Mirre
·
Utrustning Jag har en Ken Taur sadel... och jag har hört att den inte är omstoppningsbar :confused: Stämmer detta?! Måste veta!!!!!!
Svar
3
· Visningar
728
Senast: Rhapsodie
·
A
Utrustning Ni med b-ponnier, vad har ni för tumstorlek/sitsstorlek på era sadlar? Vore även kul och veta vad det är för ras.
Svar
8
· Visningar
6 699
P
Utrustning Vet att frågan varit uppe tidigare, men har inte sett några bra svar. Rider mycket olika hästar och har inte råd att köpa dyrt till...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: carojoh
·
Utrustning Kan inte ni som har erfarenhet av Star-Trekk sadlarna skriva lite vad ni tycker om dom? Gärna bilder oxå om ni har. Skriv gärna vad ni...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: unki
·
Utrustning Går de att använda med broddar?
Svar
11
· Visningar
900
Senast: Sweet
·
O
Utrustning På vilken sida hästen ska resåren vara om man haren gjord med resår i bara ena änden?
Svar
18
· Visningar
1 087
Senast: föl_2005
·
Utrustning Jag var o köpte mig en ny sadel för en vecka sen och såg nu i veckan att en söm har gått upp en rätt bra bit på ena sidan! Har lämnat...
Svar
7
· Visningar
757
Senast: Annzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka