Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

N
Utrustning Vart kan man köpa en sån? Helst innom västra götalands län. Är den något att ha? Kan den spara några brytna ben? MVH/ Stefan
Svar
5
· Visningar
2 728
Senast: sara
·
S
Utrustning jag VET att det finns, men vart sjutton hittar man dem? :confused: jag har letat o letat o letat. jag har sett ett par stycken som har...
Svar
6
· Visningar
949
Senast: _otursbarn_
·
N
Utrustning Ville bara säga att Andrews Jumping Saddle är den bästa sadel jag har haft. Kan verkligen rekomendera den. Den är jättebekväm :) :D
Svar
4
· Visningar
1 254
Senast: meep_ask
·
Utrustning Vad tycker ni är bäst för senskydd? läder eller Plast/neproen? :confused:
Svar
7
· Visningar
828
Senast: nipa
·
J
Utrustning Kan man förlänga sadelgjordsstropparna? Ngn som vet?
Svar
4
· Visningar
1 162
Senast: Lottch
·
Utrustning Jag ska som sagt beställa från ett stort företag som börjar på B :D men jag är skeptisk till att köpa billiga saker just för att...
2
Svar
24
· Visningar
2 543
Senast: QuickStar
·
Utrustning Blir alltid så kall om rumpan och låren, spelar ingen roll hur mycket jag byltar på mig men nu har jag införskaffat mig ett par...
Svar
13
· Visningar
1 166
Senast: Robin1
·
Utrustning Någon som har bra tips på märke och modell? Ny eller begagnad spelar ingen roll men den ska kosta max 4.000 kr. Ponnyn är ca 135 cm...
Svar
6
· Visningar
1 519
S
Utrustning Är det någon här som kan berätta vart man köpa en sadelunderlägg med ludd runt om som vissa nu använder till sina sadlar och många har...
Svar
12
· Visningar
1 539
Senast: Notorius
·
Utrustning Synpunkter? Vilken av dem är varmast för hästen? Är inte TN också varm? Är inläggen av samma kvalite´? Är det någon som testat båda...
Svar
2
· Visningar
768
Senast: Kalinka
·
J
Utrustning Ville bara meddela alla er som var nyfiken på hur H**ks nya flatback är! :) Jag har beställt en och har nu fått den. Den är faktiskt...
Svar
1
· Visningar
679
Senast: Sweet
·
Utrustning håller på och funderar på vilket vintertäcke jag ska köpa. i år kan man äntligen lägga ner pengar på ett lite dyrare och bättre täcke...
Svar
14
· Visningar
977
Senast: Dragonfruit_
·
C
Utrustning Hejsan jag undrar om det är någon som vet vilka bett man får ha och inte får ha på dressyrtävlingar. I detta fall gäller det en l:c...
Svar
5
· Visningar
943
Senast: Chateau
·
Utrustning Vävribbtygel vet alla hur den ser ut... Om man vill ha det men utan "läderknopparna" på? Bara vävbandet liksom. Och i annan färg en...
Svar
3
· Visningar
752
Senast: trassel
·
Utrustning Vad bör vara lugnast i munnen på hästen; ett tredelat bett med fasta ringar, eller ett tredelat med löpande ringar. Min häst har en...
Svar
6
· Visningar
936
Senast: Tillis
·
Utrustning Hej! Jag ska nu måla utsidan på väggarna på min transport. Tanken var att måla med en brun färg, jag vill att det ska se ut typ som...
Svar
6
· Visningar
1 147
Senast: AnetteJT
·
Utrustning har haft så mkt tråkiga problem med sadeln/sadlar och den jag har nu har de varit si o så med. Min ridlärare tyckte att den glappade...
Svar
10
· Visningar
2 971
Senast: hopp_o_galopp
·
C
Utrustning Lånade hem en sadel idag. En flatback som är 32 i bom vidd. Har en dressyrsadel i samma storlek som ligger perfekt (annat märke)...
Svar
1
· Visningar
680
Senast: domino
·
Utrustning Har en känslig häst som helst skulle vara inpaketerad i fårull men det skulle se så dumt ut. ;) Så vad har ni för träns till era...
Svar
17
· Visningar
1 882
Senast: Corax
·
Utrustning Vet inte om den ska ligga här eller på verksamhet? aja... :p Har tittat lite på BOJ och Fautras, samt startrailer, men eftersom jag...
Svar
4
· Visningar
742
Senast: Lottch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Strö i boxen