Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Nån som har en sån? Funderar på att köpa en sån och ha en grandeur-pad under... De borde väl funka?! :idea: Tål den att bli blöt och...
Svar
19
· Visningar
3 587
E
Utrustning Jaha, så misstänker jag att det är dags att börja spara ihop pengar till sadel igen... Hästen är ju så enormt bred att ingenting vill...
Svar
9
· Visningar
1 436
Utrustning ...träns med "tygelhakar"? De flesta träns har spännen hit och dit. :crazy: Vill ha träns med så lite detaljer/skrot som möjligt. Helst...
Svar
12
· Visningar
1 188
Senast: alice
·
Utrustning med hals detta täcke...Är det bra? Någon som har?
Svar
3
· Visningar
794
Senast: Vala
·
M
Utrustning Har fått hem ett varmblod. :) (aldrig gått på banan, inte ens tränad för trav :bow: ) När jag rider i paddock behöver jag nästan sitta...
Svar
16
· Visningar
1 062
Senast: domino
·
Utrustning Mot min vilja har jag börjat inse att sommaren snart är slut, och hösten tar vid. Det innebär ju installning, eventuellt klippt häst och...
Svar
15
· Visningar
1 146
Senast: Elektron
·
C
Utrustning när man lägger ut ett gäng tusenlappar på ett par dressyrstövlar vill man ju vara nogrann så att man får "rätt" stövlar med sig hem...
Svar
1
· Visningar
713
Senast: Ylva
·
Utrustning Häromdagen damp det ner ett erbjudande från en hästaffär, där dom säljer Horse Saver vintertäcke. Går upp en bit på halsen, 360g...
Svar
4
· Visningar
1 060
Senast: knyttet
·
L
Utrustning tänkte köpa ett par boots att ha på pållan i vinter så att hon inte trampar sig med broddarna. Eftersom hon bara ska ha dem i hagen så...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: ia_
·
L
Utrustning arabhästägare, vad har ni för hoppsadlar till era hästar? Ska börja leta efter en till pållen, men har reflekterat lite över hu ruggigt...
Svar
12
· Visningar
1 382
Senast: lill_flesky
·
Utrustning Jag skulle vilja ha massa tips på olika bomfria sadlar, typer, inriktningar, fabrikat, och förståss vart man kan få tag i dom. Jag har...
Svar
1
· Visningar
808
Senast: Borkan
·
Utrustning .. har precis köpt ett par tygskodda ridbyxor, har aldrig haft sådana innan utan bara helskodda med mocka eller vad det nu är.. :crazy...
Svar
5
· Visningar
888
Senast: Robin1
·
B
Utrustning Såg ett träns på en häst för någon dag sedan där det endaste stod "GL" i skrivstil. Är det någon som har någon aning om vad det är för...
Svar
4
· Visningar
753
Senast: music
·
Utrustning hur är kvaliteten på dom? det värsta jag vet är plastiga träns som aldrig blir mjuka hur mkt man än smörjer :p . är det mjukt läder...
Svar
4
· Visningar
1 102
Senast: popeye
·
Utrustning Ledsen allihop men här kommer ännu en tråd om bomlöst. Har försökt läsa på de andra trådarna men inte riktigt fått allt klart för mig...
Svar
5
· Visningar
913
Senast: Appache
·
Utrustning Är det nån som har köpt stallskåpet som B****S annonserar om? Finns endast för avhämtning, knasigt!! Däremot till kanonpris om det är...
Svar
12
· Visningar
1 601
Senast: simpan
·
Utrustning Vilket är bäst om man vill lindra sadel-trycket? En PolyPad eller en fårskinnspad? Eller ska man inte använda någon alls??? jag har...
Svar
15
· Visningar
1 369
Senast: milly
·
L
Utrustning Hej! Jag skulle vilja ha råd om vilket (a) täcken jag ska köpa till min quarter. Det är inte bredaste modellen utan han har mer...
Svar
4
· Visningar
790
Senast: LillAnna
·
Utrustning Nu har mina älskade ridbyxor gått sönder! :mad: Dom har spruckit i tyget så det är inte nån söm som har gått sönder. Nåja, är det nån...
Svar
5
· Visningar
901
Senast: majola
·
Utrustning På ponnytävlingar idag såg jag jättemånga som red med förbyglar med gummimartingal på. Vill nån vänlig själ förbarma sig över mig och...
Svar
5
· Visningar
787

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka