Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

N
Utrustning ja jag önskar att kjag visste vad dessa sadlar heter eller kallas för jaghar ingen aning om hur nån sak fatta vad jag menar för nå men...
Svar
2
· Visningar
720
Senast: svea
·
G
Utrustning Ni som har benskydd på i hagen. Vilken typ av skydd tycker ni är bäst/använder ni?
Svar
10
· Visningar
939
Senast: helenag
·
Utrustning Satt och funderade lite... De flesta utetäcken har ju andasfunktion idag, men inte vanliga thermotäcken. Ok, ute så rör sig ju hästen...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: amalia
·
S
Utrustning fick hem min nya igår och provade lite sadlar på ryggen bara o kolla hur de låg. provade hubertus, kieffer o en butet (de två första...
Svar
1
· Visningar
791
Senast: __Stilett__
·
J
Utrustning Jaa nu e vi här igen då. Har vart och provat Kieffer Donau, jättebra med stora stöd, men tyvärr alldeles för hård sits =(. Har funderat...
Svar
19
· Visningar
1 324
Senast: __Stilett__
·
Utrustning Är lite inne på o inhandla mig en Globus sadel (Loke) ... men kan typ inte så mkt om dom! Är det någon som har någon erfarenhet från...
Svar
12
· Visningar
5 107
Senast: Annzi
·
S
Utrustning hej! Jag undrar om jag ska ha hackamore på min häst. han är väldigt het men han är så om i munnen. så ja kan int ta så mycket i han. då...
Svar
4
· Visningar
3 232
Senast: Roheryn
·
Utrustning Jag tänker köpa ett dressyrschabrak och lindor till den bruna medryttarhästen, så att vi är tjusiga på kurserna i sommar. Nu till...
Svar
10
· Visningar
917
Senast: piggis_83
·
Utrustning Vad har ni för stalltäcken? Nån som har nåt bra, som inte blir fullt av spån? :p
Svar
12
· Visningar
1 004
·
M
Utrustning Sån där spray som man kan köpa på Hööks bla. Funkar det verkligen? Ni som har provat, vad tycker ni?
Svar
5
· Visningar
1 062
·
Utrustning Ni som har hästar med lite rakare ryggar och hög manke, vad har ni för dressyrsadlar? :confused:
2
Svar
21
· Visningar
2 027
Senast: Etoile
·
E
Utrustning Någon som vet vilken bomvidd som är den bredaste på Wellington elite sadlar? Och gör Wellington allroundsadlar också? Har bara sett...
Svar
2
· Visningar
3 513
Senast: AnetteJT
·
P
Utrustning Någon som har koll på var dessa sadlar säljs? :confused: Vad tycker ni i största allmänhet om dressyrsadlarna av detta märket?
Svar
11
· Visningar
1 130
Senast: Centaur
·
Utrustning Nån som har erfarenhet av en sån transport? Vill veta allt... ;) Har tittat på en Boj Stabilo från -88. Den är enkelaxlad och i rätt...
Svar
11
· Visningar
3 035
Senast: patsy02
·
Utrustning någon som vet några bra märken på dressyrsadlar med vida bommar (bomvinkel ca 103 grader) och kilbossor??? har tänkt att ta ut...
Svar
11
· Visningar
1 207
Senast: Narcissus
·
P
Utrustning Vilket sadelmärke tycker ni är bäst när det gäller dressyrsadlar? Är speciellt intresserad av åsikter om Windsor, Stübben och Piab!
Svar
19
· Visningar
1 575
Senast: Chlo
·
Utrustning Skulle gärna vilja ha synpunkter på en ev tilltänkt dressyrsadel av märket Windsor.Erfarenheter? Vill helst ha en Wellington,men vill...
Svar
1
· Visningar
1 124
·
Utrustning Är på jakt efter en sadel av dessa märken.Har blivit lite konfunderad över bomvidderna.Är en 3:a normal och en 2:a smal? Tacksam för...
2
Svar
25
· Visningar
2 342
·
Utrustning Har en unghäst som har extremt rak rygg, står helt still i huvudet beträffande vilka märken (hoppsadlar) som är mkt raka i...
Svar
16
· Visningar
1 306
Senast: ecssory
·
Utrustning Funderar på att köpa mig en bomlös sadel till fjording. Någon som vet vilken modell som passar fjordingens korta rygg och lilla...
Svar
7
· Visningar
925
Senast: Barret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka