Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning japp, en sådan ska jag införskaffa till hästen. OM den passar såklart. Men jag undrar vad ni tycker om denna sadel? Är den bekväm...
2
Svar
23
· Visningar
2 320
Senast: Narcissus
·
V
Utrustning Vil så gjerne se bilder av disse Globus sadlarna, på hesten og gjerne framifra for å se bomvidden. Har veldig lyst på slik sal, noen som...
Svar
2
· Visningar
929
Senast: Liselott76
·
Utrustning Min häst har en sadel som passar henne bra, men jag skulle vilja ha en där jag sitter stabilare (hon är skuttig ibland :bump: ) Har...
Svar
11
· Visningar
1 659
Senast: mian1
·
S
Utrustning Varför rider så många på stång nu för tiden? I stället är det nu 4 stycken som gör det. Får man ha det tex på hopptävling?
Svar
2
· Visningar
625
Senast: susen
·
Utrustning Vad är fördelar/nackdelar med ett tredelat bett? Till exempel jämfört med ett tvådelat tränsbett.
Svar
13
· Visningar
1 696
Senast: Fifflan
·
M
Utrustning vart kan man få tag på utställnings träns i vitt någonstans? på lillhästen hade de inte för normalstor shettis. Vad har ni för...
Svar
9
· Visningar
2 218
Senast: speedygirl
·
Utrustning Som H***s säljer from v 44... Var in och frågade lite om sadeln bla om det är kilbossor eller rundbossor på den men båda som var i...
Svar
3
· Visningar
968
Senast: domino
·
Utrustning Jag läste i en tråd om en som användt en sadel till sin häst med kilbossor. Det passade inte den hästens rygg. Vad är kilbossor? Vad...
Svar
1
· Visningar
662
Senast: domino
·
A
Utrustning Någon som har några åsikter om Keiffersadlar. Hur fungerar det här med att det går att ändra bomvidden egentligen? Försäljaren påstår...
Svar
14
· Visningar
1 492
Senast: aurian
·
Utrustning Finns det några hinder, förutom att Ridsport Förbundet inte tillåter dem, för att ha en bomlössadel och tävla i dressyr med den? Jag...
Svar
10
· Visningar
1 378
Utrustning på hööks står det att man ska mäta från manke till svansrot, menas det då att man ska mäta från manke till där svansroten börjar? jag...
Svar
3
· Visningar
889
Senast: pinky
·
L
Utrustning Tog fram hösttäckerna här om dagen och oj va fulla av hår på insidan dom hade , Tvättade alla i maskin men håret satt kvar , provade att...
Svar
14
· Visningar
1 342
Senast: Fraise
·
Utrustning Jag måste köpa täcken till damen idag pga mycket känslig rygg. Ska köpa fleecetäcke att ha inne och ett regntäcke att ha ute. Eftersom...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: Lydia
·
T
Utrustning Jag har just plockat fram täcken som behöver tvättas - vilka är era bästa tips på täckesvård - jag har hört att sköljmedel inte är bra...
Svar
1
· Visningar
862
Senast: susanne
·
L
Utrustning Hej alla där ute! Jag har funderat på att köpa en bomfri sadel. Är det någon som har erfarenhet av en sådan? Vill veta om ni tycker...
Svar
1
· Visningar
594
Senast: Sweet
·
S
Utrustning Så har jag köpt Dyon´s pullarträns och det är så snyggt. Är det någon mer som har det? :p
Svar
8
· Visningar
789
Senast: md5krist
·
Utrustning Hej! Behöver lite hjälp min pålle har nu två ggr på kort tid trampat sig på ballen höger fram vid ridning. Har nu ett sår som håller på...
Svar
14
· Visningar
964
Senast: Momento
·
Utrustning Är det någon här som har en dominus dressyr att visa bild på? Vilka modeller finns, alltså namnen, har en dominus nyligen inköpt men vet...
Svar
3
· Visningar
753
I
Utrustning Erfarenheter av denna?
Svar
3
· Visningar
873
Senast: Nin
·
E
Utrustning I år ska jag unna mig ett par riktigt gosiga vinterridstövlar/skor. Rider bara ute även på vintern, och det blir ganska kallt med...
Svar
9
· Visningar
1 409
Senast: Buongusto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V