Wintec Hopp med Cair!

Sv: Wintec Hopp med Cair!

Jag är väldigt tveksam till att skillnaden kan bli så stor att det kan vara skadligt för hästen.

Någon med Cair sadel som vet??

Luft ändrar volym med 20 % så trycket borde ju kunna ändras med 20 %. Vilket känns väldigt mycket....

Du får ju tro vad du vill, men jag vet vad kunniga personer har berättat för mig. Ni kan gå in på www.Ingdams.com , där står det litegrann och jag har mailat med dom och har pratat med flera andra, och dom flesta säger att det inte är bra.

Enligt dom jag har pratat med är Cair och Flair i princip samma. man måste ändå justera luften var å varannan månad.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 181
Senast: valy
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 287
Senast: malumbub
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 552
Senast: Mia_R
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 620
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Specialsök (Röd kong)
  • Valp 2025