Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Min häst är väldigt ömfotad.Jag har sulor på honom men ändå så tycker han inte om att gå på sten. Nu undrar jag om det finns några extra...
Svar
9
· Visningar
5 996
Senast: joneya
·
Utrustning Min tränare rekommenderade för ett tag sedan att börja använda ridkapson som omväxling och eller komplement till hästen när jag rider...
Svar
3
· Visningar
1 101
Senast: Anna_
·
Utrustning Min pappa som utbildar sig till sadelmakare frågade mig om varför tyglarna sitter ihop med spänne på mitten. Jag har ingen aning och på...
Svar
13
· Visningar
1 181
Senast: Buongusto
·
G
Utrustning Har ett jättae stort problem. Min häst har fått svullna ben och jag måste linda inatt. Men har inga paddar och alla affärer är stängda...
Svar
13
· Visningar
986
Senast: Gilan
·
K
Utrustning Hej! Har med intresse följd alla inlägg om bomlösa sadlar. Har en freeform hemma på prov just nu men är inte helt nöjd. Funderar på om...
Svar
13
· Visningar
1 067
Senast: Galadriel
·
A
Utrustning Vad är det egentligen för nackdel med bett med fasta ringar? :)
Svar
5
· Visningar
949
Senast: Sussie918
·
Utrustning Isabell Werth??? Jag undrar vad det ligger på. Har sett beg sådana i prisklasser mellan 2000-5000. :confused: Pratade med en tjej i...
Svar
6
· Visningar
795
Senast: __Stilett__
·
Utrustning Vad har ni för erfarenhet av dom? Är de bra, håller tätt etc :confused:
Svar
6
· Visningar
877
Senast: domino
·
Utrustning Vad har in för erfarenheter av dessa? Är det bra, hur mkt regn tål dom osv..?
Svar
13
· Visningar
1 073
Senast: zykk
·
Utrustning Hur långa brukar tyglar vara i de olika storlekarna? Har precis pratat med en tjej på Börjes kundtjänst, och hon mätte upp...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: pinky
·
Utrustning jag har en treårig varmblodstravare som jag tänkte inskaffa nya täcken till nu inför vintern, men då kommer den stora frågan: vilka...
Svar
8
· Visningar
1 095
Senast: domino
·
Utrustning Jag och hästen var igår hos en vän och provade sadlar så vi kan ragga på begagnat marknaden. Hon hade en butet som inte passade min häst...
Svar
1
· Visningar
661
Senast: Narcissus
·
L
Utrustning Vad har ni för någon? Funderar antingen på en Prestige eller en Hansbo. Ngn som har erfarenhet av dessa? Något annat märke som är bra?
Svar
1
· Visningar
659
Senast: md5krist
·
L
Utrustning Har ett nyrenoverat släp på gång till ett mkt bra pris :banana: Men istället för vanlig påskjutsbroms är det elektriska bromsar. Har...
Svar
2
· Visningar
4 817
Senast: lira72
·
Utrustning Jag har en Kieffer hoppsadel till min häst och är ute efter en dressyrsadel. Är det så enkelt att jag kan "räkna med" att Kieffers...
Svar
2
· Visningar
715
Senast: alice
·
M
Utrustning Ska införskaffa mig ett Thermo master® Superfit Winter (68125), men jag vill även ha mig ett halstäcke till detta. Hööks har 2...
Svar
2
· Visningar
725
Senast: jennyjenny
·
Utrustning Hur bra är dom egentligen? Har blivit tipsad om dom till min häst som har en envis kota som inte vill bli bra efter operation. Är villig...
Svar
3
· Visningar
626
Senast: Namkos
·
T
Utrustning ska väl kanske vara på utrustningen men lägger dne här.Jo jag har nämligen betslat om min pålle nu och det är skillnad som natt och...
Svar
6
· Visningar
782
Senast: Robin1
·
A
Utrustning Måste skicka en sadel från stockholm till karlskoga och vet inte riktigt hur man går tillväga. Har blivit rekommenderad att använda...
Svar
1
· Visningar
651
Senast: Sweet
·
A
Utrustning Är det någon här som har ridbyxor från Pikeur? Hur är de i storlekarna? ultrasmå som "alla" andra? Är ni nöjda med dessa och vilken...
Svar
5
· Visningar
935
Senast: Lollan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka