Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

E
Utrustning Har precis gått igenom mitt stallskåp och tvättat upp en massa kläder och täcken m.m. Och eftersom jag har haft uppehåll från ridningen...
Svar
10
· Visningar
790
Senast: Happimess
·
Z
Utrustning Nån som kan tipsa om vintertäcken som är tåliga? Mina hästar gillar nämligen att förstöra varandras täcken genom att "dra hovarna" över...
Svar
19
· Visningar
1 365
Senast: Veronika
·
S
Utrustning vart kan man köpa dessa (beställa från nätet, och från seriöst ställe) Pm:a om man ej får skriva ut det här. såg ett kanonsnyggt...
Svar
9
· Visningar
1 100
Senast: nillabjorn
·
S
Utrustning Ni som har en sådan sadel, hur ser era hästar ut i ryggen?? Min häst har rak rygg och de flesta sadlar jag har provat på henne glappar...
Svar
10
· Visningar
1 199
Senast: Sweet
·
E
Utrustning Fungerar det? Finns där något fram på sadeln att fästa padden i?
Svar
1
· Visningar
669
Senast: svea
·
Utrustning Passar en allroundsadel med vid bom ett halvblod på 155cm?? Sålde idag en sadel till en tjej som skulle ha den t sitt halvblod. jag vet...
Svar
14
· Visningar
2 695
Senast: domino
·
Utrustning Under OS hade nästan alla ryttare med sån där ventilationshjälm sina landsflaggor under den där plastsaken. Hur fasicken lyckas man...
Svar
3
· Visningar
840
Senast: suisyola
·
A
Utrustning Antar att detta inlägg passar bäst här...? Ska måla hästtransporten och vill ha råd om vilken sorts färg man ska använda. Det är en...
Svar
6
· Visningar
1 252
Senast: anna210
·
O
Utrustning Ska köpa en fårskinnspadd till pållen att ha under sadeln tills han har musklat ryggen mer. Tittade på en i ridsportaffären (en globus)...
Svar
7
· Visningar
905
Senast: popeye
·
Utrustning Snälla ni som har erfarenhet av såna där "gympadojjor" till pållen, typ såna de har på Hööks eller liknande- Min pålle var skodd på alla...
Svar
2
· Visningar
616
B
Utrustning Jag köpte ett olympic protector (tror det heter så) täcke idag. Vet att det är tjockt, lila med vitrutigt mönster med bogveck...
Svar
4
· Visningar
794
Senast: Huntress
·
Utrustning Hallå där Är det någon här som har satt in tex taklucka eller någon annan bra ventilation i er hästtransport? Isåfall vad, och hur...
Svar
2
· Visningar
1 779
Senast: sova
·
E
Utrustning Finns det några bestämmelser angående grimmskaftets längd i spiltan? Är det någon som har erfarenhet av elastiskt grimskaft istället för...
Svar
4
· Visningar
1 265
Senast: sanwan
·
C
Utrustning Vet ni var man kan få tag på en krubba som man fyller på utsidan och liksom skjuter/fäller in i boxen? Vi bygger nya boxar och skulle...
Svar
6
· Visningar
1 592
Senast: jennyjenny
·
Utrustning Alla hovvisar och andra som köper skor, vad betalar ni för ett par? Skriv vilken sorts sko ni köper samt i vilka kvantiteter.
Svar
4
· Visningar
1 585
Senast: Salandge
·
Y
Utrustning Hur ett gag fungerar, hur tyglarna ska vra, hur man rider på det, osv..snälla?
Svar
1
· Visningar
860
Senast: pinky
·
T
Utrustning Hej. När jag varit ute på olika häst-sidor på nätet så har jag fått för mig att en hel del som rider fd travare rider på stång-bett. Är...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 676
Senast: Egonson
·
C
Utrustning Har nu ridit två gånger på Jaktkandaret först lite dressyr och sen provade jag att hoppa. I dressyren gick han förvånandsvärt avslappnat...
Svar
2
· Visningar
664
Senast: colorado
·
S
Utrustning Hej! Nu har mina jätte bra ridskor gått sina sista steg...hål rätt in i hälen :( NU undrar jag vad för nya skor man ska investera i...
2
Svar
24
· Visningar
4 106
Senast: sante
·
H
Utrustning Bra förslag på hur man håller hästarna med vatten i hagen i vinter? I det förra stallet fylldes det på varje gång de fick hö, men helst...
Svar
14
· Visningar
2 127
Senast: peperoni2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka