Ridskor med stålhätta

Sv: Ridskor med stålhätta

Jag har ett par från Mountin Horse. De är jättebra.
Har provat en del olika, men deras modell är både slitstark och smidig.
De från Hööks är också bra, men jag föredrar ändå Mountin Horse.
De från Hööks hade jag i flera år, men då jag köpte dem var mina fötter ännu inte färdivuxna, så resultatet blev att de blev både slitna och urväxta. Mountin Horse är vad jag tycker du borde satsa på, de är också sköna att rida i.

kolungarna skrev:
Jag har ett par från Mountin Horse. De är jättebra.
Jag povade de från MH med stålhätta igår. De var sköna! :) Betydligt skönade än Blundstones och de såg inte så förskräckligt stora ut som "B" gjorde på mina fötter heller! :) Blir nog ett par MH!

Mina älskade gympadojor fick hål i hälen så jag blev blöt om fötterna bara jag tänkte vatten... Har lagat dem med silikon :p Funkar kanonbra och de läcker ingenting :D :bow:

jag hade lite bekymmer med strl på Blundstone skorna...39 verkade för stora medans 38 var små..men det blev ett par 39 ...nu känns de bättre då man gått in dem, nästa gång ska jag kanske prova Mountain horse skor...

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
2 489
Senast: valy
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 181
Senast: valy
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 237
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 287
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka