Ska beställa från ett visst stort postorderföretag och behöver synpunkter!

Sv: Ska beställa från ett visst stort postorderföretag och behöver synpunkter!

amalia skrev:
Måste säga att när jag beställst från börjes så har sakerna kommit inom en vecka! Då tycker jag nog att hööks är bra mycket söligare.... Sedan kan man ju om man har bråttom lägga till 50:- óch få ett snabbpaket!

SÅ snabbt har jag ALDRIG fått ett paket från börjes!!! Vissa grejor har jag fått vänta typ upp till tre månader med. Det värsta var helt klart ett svettäcke som efter ETT ÅR fortfarande inte hade kommit. När jag sen åkte till butiken så fanns de där. :mad: Då blev jag sur och tog ett därifrån och sa att de skulle stryka det från beställningen. Det gjorde de ju som tur var.

Den här senaste beställningen beställde jag BARA lagervaror och ändå dröjde det lite mer än två veckor innan paketet kom och då var inte ens alla saker med. :mad: På grund av att de sölat så mkt hade vissa grejor fallit ur lager när de väl fick tummen ur att paketera mitt paket och då får inte jag de sakerna.

Det tycker iaf jag är URKASST!

Jag var nere och provsatt en Romano och blev grymt besviken. Den var inte alls som den ser ut i katalogen. Jag lägger hellre ut 4000-5000 kr på en begagnad stübben eller dylikt.

Vad är det för täcke som kostar 99 där? Jag har bara sett ett för 129.
Jag tycker de flesta av deras saker är bra :)

Mitt paket tog bara 7 dagar, och ändå beställde vi ca 20-25 saker.

Ett grönt med blåa kantband. Enligt katalogen kostar det 129:- och det gjorde det när jag beställde mitt också. två dagar efter jag fått mina grejor sänkte de priset till 99:- finns på hemsidan!

Jag bställde 3 täcken och det kom efter 10-11 dgr ungefär.
Jag har nog beställt därifrån 4-5ggr och det har aldrig tagit mer än 3 veckor, den gången det tog 3 veckor ringde jag och frågade efter grejorna och då skickade de det samma dag.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka