Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning ska köpa ett sktittäcke, vilket material är bäst ull eller fleece? Har redan ett i bävernylon m foder men vill ha ett lite tunnare på...
Svar
13
· Visningar
1 383
Senast: mizz_perfect
·
T
Utrustning Tips på vintertäcke? Inte nåt suuuupervarmt, men ändå rejält fodrat. Som sitter bra på en ganska normal D-ponny, åt det smala hållet...
Svar
2
· Visningar
589
Senast: Rotterö
·
Utrustning Vad tror ni om det? Alltså bara till SMÅ detaljer som är svåra att klippa med den stora (som jag redan har). Det finns ju små...
Svar
14
· Visningar
4 087
Senast: milly
·
K
Utrustning Har fått i uppgift av en bekant mc-åkare att leta reda på en bra läderpasta. Någon som vet vart man hittar det :confused:
Svar
5
· Visningar
1 263
Senast: pinky
·
Utrustning vad har ni för erfarenheter av det täcket? Funderar skarpt på att köpa det och ha till pålls då hon ej är klippt nu under...
Svar
16
· Visningar
1 793
Senast: Lillo
·
Utrustning Nä, det är inte jag som ska ha stövlarna utan dottern :) Ska man tävla regionalt i dressyr så krävs ju stövlar, men var hittar man...
Svar
3
· Visningar
691
Senast: _Peplis_
·
Utrustning någon som har några erfarenheter av den? Eller nån som vet vilka hästar den passar på/hur den är i bommen, svängd/rak? En liten...
Svar
8
· Visningar
3 281
Senast: Rie
·
Utrustning Har precis köpt ett par Cognacsfärgade Horsehead stigläder på Hööks. Tänkte bara kolla om det är någon som har sådana, och om ni i...
Svar
3
· Visningar
916
Senast: pinky
·
Utrustning Har ett grovt halvblod som fullständigt hatar att åka transport och har tittat på Fautras och BOJ-släp, men jag kan inte bestämma mig...
Svar
18
· Visningar
1 140
Senast: martha
·
A
Utrustning Är det någon som vet om h**ks selecta 3 in 1 är rak i bommen? Skulle förmodligen behöva en sådan bom för min häst har ganska rak rygg...
Svar
1
· Visningar
623
Senast: Centaur
·
M
Utrustning hej undrar om någon vet vart man kan beställa en egyptisk arab sadel? mvh anette
Svar
8
· Visningar
1 098
Senast: meep_ask
·
F
Utrustning Ingen som vill ta några detaljbilder på BOMMARNA bak/fram (hur dessa fästs m.m) + på hur "låsen" på stora bakluckan ser ut? Vore...
Svar
14
· Visningar
1 227
Senast: Vala
·
G
Utrustning Hej, Är det någon som kan tipsa om var man kan hitta bett som har en längd i hela cm? Jag tycker bara det finns 11,5 cm, 12,5 cm osv...
Svar
8
· Visningar
1 039
Senast: Robin1
·
Utrustning fick jag idag av en bekant, och det är ju bra,men hur ska de sitta på foten ??? ska den lilla böjen vara utåt eller ???? skratta inte...
Svar
6
· Visningar
1 355
Senast: domino
·
G
Utrustning hej jag undrar om någon vet vart man får tag på små bett. Min shettis behöver ett rakt tunt bett eller en pelhamstång stl 8,5.Det verkar...
Svar
7
· Visningar
810
J
Utrustning Vad är eg. skillanden på vanliga boots och klapperboots? Har lite problem med tappskor på ena pållen och han lyckas trampa av sej...
Svar
10
· Visningar
1 194
Senast: amkm
·
M
Utrustning Hej! jag har ett gigantiskt problem. Min häst är formad så konstigt i ryggen. Alla sadlar åker fram och ligger på bogarna om dom är rätt...
Svar
19
· Visningar
1 475
Senast: meep_ask
·
E
Utrustning Jag har märkt att min pålle trivs betydligt bättre med ett rakt svagt böjt bett än med två/tredelade bett. Vad innebär detta egentligen...
Svar
12
· Visningar
1 013
Senast: Lottch
·
P
Utrustning Hej! Är det någon som vet om det går att få tag i Fulmer-bett i annan färg/annat material än rostfritt stål? Jag har mässingspännen...
Svar
3
· Visningar
1 405
Senast: popeye
·
K
Utrustning Jag har hemma en sadel som jag hittat på annons. Det är en spansk sadel, lik högre skolans sadlar. Den är inköpt i Spanien och jag tror...
Svar
3
· Visningar
1 302
Senast: Kongur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka