Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Skulle någon kunna lägga upp en bild på ett ponnyhackamore? Samt ett "vanligt" hackamore?
Svar
4
· Visningar
868
Senast: Glimten
·
F
Utrustning Hur är dessa? Håller de tätheten vad gäller vatten? Tänker främst på vintermodellerna, med 435 grams fyllning. :)
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Farouk
·
Utrustning Hej Vet någon hur stor skillnad det är på bommarna på RW Griffin hoppsadlarna? Har nämligen köpt hem en som ska föreställa att ha...
Svar
19
· Visningar
1 249
Senast: ia_
·
Utrustning hihi nu kommer jag med en tråd till :p Nu har jag fått ihop allt jag ska köpa och rett ut hur mkt det kommer kosta osv. Har redan...
Svar
19
· Visningar
1 236
Senast: Ina79
·
Utrustning Jaha, så har man hittat två snygga och till synes bra regntäcken så. Priset är detsamma för båda två, men jag kan inte välja vilket jag...
Svar
1
· Visningar
623
Senast: Lillsillen
·
C
Utrustning om man har 35 cm i vadomkrets på det bredaste stället MED ridbyxer och strumpor. Vad skall man ha för vidd på ridstövlar då? finns det...
Svar
3
· Visningar
1 361
Senast: Julle
·
Utrustning Min gamla sadel har hängt oanvänd "ganska" länge nu, under en filt i sadelkammaren...Upptäckte att den var full med mögel och har nu...
Svar
4
· Visningar
3 107
Senast: Lillsillen
·
Q
Utrustning Någon som har en Nordsvensk Brukshäst eller Norsk Fjordhäst? I sånna fall... Berätta vilken av de två raserna ni har och vad har...
Svar
3
· Visningar
1 921
Senast: nira
·
Utrustning SADLAR! :eek: Har en Passier hoppsadel, inköpt för mååånga pengar...... :crazy: Sadeln började bli för trång, jag skickade den till en...
2
Svar
32
· Visningar
2 179
Senast: Centaur
·
Utrustning Vilka sadlar trivs ni med? Jag är sugen på att köpa ny eller bättre beg. hoppsadel och velar mellan märkena. Jag vill ha close...
2
Svar
21
· Visningar
2 035
Senast: LenaH
·
T
Utrustning Är det någon som på riktigt VET helt säkert hur det ligger till? Det som jag fått höra av alla är att om man kör ett ekipage som man...
2
Svar
27
· Visningar
5 815
Senast: tratten
·
M
Utrustning Jag fick nyligen hem mina nya veredus pro-light skydd stl L. De var rysligt stora över kotan. Är alla modeller av deras skydd så? är det...
Svar
8
· Visningar
883
Senast: Lillo
·
T
Utrustning Vilka hästar passar dom? Hur pass tjockt är medium resp. heavy (på svenska :D )? Några nackdelar? Värda sina pris?
Svar
11
· Visningar
1 089
Senast: Lillo
·
C
Utrustning va har era hästar för täcke nu i stallet efter ridning? min har ett sånt där 3 färjat kombitäcke .. från hansbro.. som "suger ut"...
Svar
18
· Visningar
1 214
Senast: suisyola
·
Utrustning Skulle här om dan göra mig till och köpa nya fleece lindor ;) Men när jag packade upp dem var det inte riktiga fleece lindor... :eek...
Svar
9
· Visningar
808
Senast: suisyola
·
F
Utrustning Är sugen på detta täcke (men det är ju väldigt dyyyrt) så jag vill gärna höra om det är ngn som har erfarenhet av det? Finns på equinet...
Svar
7
· Visningar
1 160
Senast: popeye
·
Utrustning Håller på och skriver en teoribok men har fått hjärnsläpp, hur kan man förklara för en helt okunnig vart bettet ska sitta?
Svar
2
· Visningar
846
Senast: Defender
·
S
Utrustning Vad finns det för snygga, lättskötta benskydd som är bruna?? Jag vill inte ha läder och det ska inte vara snabbknäppen på då jag mest...
Svar
2
· Visningar
743
Senast: Centaur
·
Utrustning Jag har nästan blitt beroende av mina Sprenger-stigbyglar, dom är verkligen jättebra att rida med. Skulle ville ha ett par till...
Svar
9
· Visningar
1 129
Senast: Guatemala
·
N
Utrustning Hej, Jag undrar vad det är för "vits" med ett ihåligt bett. Ett sådant som nästan inte väger något. Varför brukar man använda såna...
Svar
5
· Visningar
1 144
Senast: hopp_o_galopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka