Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vad brukar en grimma vara gjord av för material? Pethead
Svar
8
· Visningar
1 878
Senast: Saigon
·
Utrustning Bust nu har jag huvudbry. Måste ta bort mellanväggen, men får inte loss den fram i golvet. Ska ivägoch klippa gräs och gräsklippare...
Svar
0
· Visningar
788
Utrustning Hallå! Jag har, efter en häst som gick över bommen, fått lite tips om hur man bäst kan binda hästen i transporten. Men tipsen är ju...
2
Svar
26
· Visningar
5 271
Senast: Seabaz
·
Utrustning Jag har tittat på nätet på Biltemas säkerhetsvästar. På bild ser de vettiga ut och det är rätt EN-nummer. Däremot så står det att den är...
Svar
4
· Visningar
2 483
Senast: sassiball
·
Utrustning Har en Bates Isabell Werth och skulle verkligen vilja ha större knästöd (har de normala) Skillnaden mellan normal och large är 2 cm på...
Svar
1
· Visningar
891
Senast: rtf
·
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 717
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Nån som har nå tips på väskor som fästs bakpå en engelsk sadel som inte har öglor att fästa i? Gärna där mindre kaffetermos får plats...
Svar
5
· Visningar
1 149
Senast: Aleel
·
Utrustning Hejsan hoppsan! Här har ni en dressyrryttare på 180 cm vars ridstövlar kastat in handduken. Jag söker nu efter ett par HÖGA ridstövlar...
Svar
11
· Visningar
1 780
Senast: Amanda_F
·
Utrustning Jag har en hoppsadel, lippo fazzino, som sitter helt perfekt på min häst. Men jag vill även ha en dressyrsadel. Finns det någon...
Svar
1
· Visningar
1 508
Senast: Lavinia
·
Utrustning hej. Om tråden ligger fel får gärna moderator flytta den :) Snart blir det flytt till hästgård och stallet ska byggas om en del för...
Svar
7
· Visningar
1 909
Senast: Buck
·
Utrustning Hej! Har ni några tips på träns med avtagbar nosgrimma? Läderkvaliten ska vara bra och spännena vid betten ska knäppas innåt (Om ni...
Svar
9
· Visningar
1 836
Utrustning Funderar på att skaffa amigo skydden, vilken vet jag inte ännu. Har en liten fundering om någon vet hur dom är i storlekarna? Tacksam...
Svar
2
· Visningar
419
Senast: lillmyraan
·
Utrustning Vad använder ni för olika bett till era hästar? Någon som använder Waterford? Vad tycker ni om det? :D
2 3
Svar
41
· Visningar
3 204
Senast: Nenne45
·
Utrustning vad har ni för erfarenheter med tränset? Tänkte ha det som ett hemma träns, så det behöver inte vara super duper. Har hört att det är...
Svar
9
· Visningar
1 092
Senast: MayGrace
·
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av kvalitet på SD Design's träns? Prislappen säger ju att det inte är döbert eller OS kvalitet men det...
2
Svar
39
· Visningar
7 848
Senast: Klaralg03
·
Utrustning Jag håller på att vänja in min 4-åring på bett. I nuläget rids han på sidepull vilket fungerar bra men av praktiska skäl skulle jag...
Svar
10
· Visningar
4 826
Senast: tuaphua
·
Utrustning Behöver tips på märken och modeller som passar väldigt rak rygg med mycket manke, kort anläddningaya o stora bogblad, försökte lägga...
Svar
3
· Visningar
608
Senast: Ace
·
Utrustning Hej är det någon som har ice vibe skydd? Finns dem i andra storlekar än full och xfull? Vad tycker ni om dem? Hur fungerar dem? När...
Svar
1
· Visningar
636
Senast: Unafraid
·
Utrustning Har blivit sugen på att testa ett bett som jag tror skulle passa H.H bra i dressyrjobbet. Men - jag undrar om det ens finns något sånt i...
Svar
15
· Visningar
1 601
Utrustning Jag undrar om någon har eller har provridit Claridge house hoppsadeln från hööks, den för 3999 alltså, isånafall vad tycker ni om den?
Svar
2
· Visningar
717
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden