Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har blivit extremt bekväm av mig och använder nästan uteslutande ridtights nu för tiden. Därav frågan, får man tävla i ridtights...
Svar
4
· Visningar
1 359
Senast: Equilina
·
Utrustning Har aldrig trivts med säkerhetsväst har ridit i 25år men ramlade av häst i helgen o bröt några revben. Nu kräver sambon att jag ska...
Svar
10
· Visningar
1 190
Senast: Myzan87
·
Utrustning har ett fullblod som älskar att ridas på hack men vill kunna variera med bett så funderar på beris syntetbett? någon som har erfarenhet...
Svar
2
· Visningar
424
Senast: aliiz
·
Utrustning Blir lite förvillad av Thorowgoods Koppjärn, det finns lång o kort, vad är skilladen på dessa? Sen är finns röd o orange som är vida...
Svar
6
· Visningar
3 530
Senast: kurakosz
·
Utrustning Sitter och funderar lite... Både för att jag går i tankarna att renovera släpet, köpa helt nytt, drömmer lite, funderar lite osv, ni...
2
Svar
36
· Visningar
2 518
Senast: spinxx
·
Utrustning Mina vardagsskydd börjar se lite...eh...Söndertrasade ut, för att uttrycka det milt. Därför letar jag nu efter par nya. Då de ska vara...
Svar
16
· Visningar
1 060
Senast: Nevermind
·
Utrustning Har ett litet bekymmer med att sadeln glider bak på pållen, sadeln är utprovad av sadelmakare så ska ligga bra. Har börjat sura lite när...
Svar
3
· Visningar
1 146
Utrustning Som rubriken lyder ;) Vilka använder ni?
2
Svar
32
· Visningar
3 855
Senast: spinxx
·
Utrustning Någon som klämt på träns från Kavalkade och kan säga något om dess kvalitet?
Svar
1
· Visningar
534
Senast: Ace
·
Utrustning Jag har fått för mig att jag behöver strykkappor till pålle. Jag har vanliga luddskydd nu som jag använder vid uteritter och ibland på...
Svar
15
· Visningar
850
Senast: Houdinie
·
Utrustning Hej på er!! Jag är på jakt efter en bra dragbil. Någon som vet hur Nissan Qashqai är och hur mycket den får/kan dra?
2 3
Svar
44
· Visningar
8 544
Senast: Jonaz
·
Utrustning Någon som vet ett bett som liknar ett kimblewickbett fast är något mildare? Har annars hört att 3-delade golden wing ska vara bra om man...
Svar
1
· Visningar
795
Senast: caballus
·
Utrustning Ska köpa ett remontträns att ha som ”finträns” på tävling och träning, men hittar inget som faller mig i smaken. Enda kravet är att...
Svar
7
· Visningar
844
Senast: Pancakes
·
Utrustning Jag har ett par gamla tretornstövlar, som jag använde väldigt flitigt när det begav sig. De är fortfarande de enda stövlar jag provat...
Svar
1
· Visningar
512
Utrustning Finns det läderprodukter avsedda för just vitt läder och vilka använder ni?
Svar
2
· Visningar
485
Senast: Vogue
·
Utrustning Vad tycker ni om golden wing bett? Berätta gärna vad ni har det på för häst och varför.
Svar
1
· Visningar
648
Senast: supersonic
·
Utrustning Imorgon släpps ju nya katalogen officiellt, så jag tänkte - vad passar då inte bättre än en ny tråd? :D Vad gillar du bäst i årets katalog?
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 451
Senast: GoLightly
·
Utrustning Hej! Jag har idag Back on Tracks snabbandage i transporten och under det boots på alla fyra. När jag åker och tränar så brukar jag linda...
2
Svar
25
· Visningar
1 800
Senast: caballus
·
Utrustning Hästen har grimma i hagen pga att hon inte går att fånga på dagen om hon inte har grimman på sig. Men hon fastnar i hönätet flera gånger...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 757
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Någon som satt in innerdörrar istället för bommar bak i sin transport och har några erfarenheter att dela med sig av? Jag vill sätta...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 083
Senast: Sofie_B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar