Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Japp, nu har jag tagit tag i saken och ska börja rida lektion nästa termin :D Har redan hunnit gå ett par år sedan jag satt på en häst...
Svar
18
· Visningar
1 550
Senast: Hurricane
·
Utrustning vad ska man inte-/vad skulle ni aldrig köpa begagnat när det gäller hästutrustning eller hästrelaterade produkter?
2
Svar
31
· Visningar
2 731
Senast: Unafraid
·
Utrustning Jag köpte en mattes korrektionspadd och jag har aldrig fått den att ligga bra under sadeln. Det slår aldrig fel efter ett tag åker den...
2
Svar
21
· Visningar
3 022
Senast: twiga
·
Utrustning Såg att Börjes kommit ut med ett slowfeeding nät 100x120 till trevlig peng men är hur kvaliten? :confused: Vilka märken är hållbara...
2
Svar
28
· Visningar
4 070
Senast: EmmaW
·
Utrustning Vart rekommenderar ni att man säljer sin begagnade sadel? Har ingen häst kvar så kan inte lämna i inbyte mot annan sadel heller.
Svar
9
· Visningar
4 199
Senast: Bri
·
Utrustning Tänkte införskaffa lite små hinder att ha till ponnysarna :) Kollade på Hööks cavalettiblock, men det blir ju en hel del pengar om man...
Svar
9
· Visningar
3 174
Senast: Chili
·
Utrustning Vad är skillnaden i värme för hästen på fodrat stalltäcke och ett fleecetäcke?
Svar
4
· Visningar
508
Senast: Sirap
·
Utrustning Jag måste lugna mig med trådskapandet :o Men jag tittar så mycket jag kan på sändningarna från sihs. På prins Carl Philips pris var det...
Svar
6
· Visningar
1 994
Senast: Lingon
·
Utrustning Jag har lämnat in två sadlar till försäljning hos ett företag, ca 10månader har gått. Hur länge ska man vänta? Funderar på att ta...
Svar
3
· Visningar
808
Senast: Freazer
·
Utrustning Spinoff på tråden om vad man vill ha i sin transport :) Jag vill ha smart upphängning för grep, sop osv i transporten och började leta...
Svar
15
· Visningar
2 833
Senast: Angel
·
Utrustning Min islänning har i princip ingen manke så hon behöver en "flygplanssadel", sedan har hon kort rygg också, något svängd. Mätte hennes...
Svar
4
· Visningar
761
Senast: Andira
·
Utrustning Min häst har dåliga hovar och mycket tappskor. Dem spricker och går sönder runt sömmarna. Jag fundera på att ta av skorna för att se om...
Svar
10
· Visningar
917
Senast: BiMi
·
Utrustning Vet man vad för typ av bett som anses trycka minst på lanerna? Antar att det är lite olika beroende på hur hästen ser ut men lite lika...
Svar
13
· Visningar
3 894
Senast: tuaphua
·
Utrustning Så, dagens konstigaste fråga? Finns det någon bra pälsglans utan parfym (helst utan doftämnen...)? Har idag Foxfire, som jag...
Svar
11
· Visningar
1 042
Senast: Freazer
·
Utrustning Är det någon som kört häst enligt detta system? Hästarna står lösa och äter hö på golvet..... Synpunkter?
Svar
18
· Visningar
4 854
Senast: Monifa
·
Utrustning Nån som har erfarenhet av pessoas täcken? Framförallt regntäcke, håller det tätt? Hur är hållbarheten och passformen?
Svar
9
· Visningar
975
Senast: Elektron
·
Utrustning För dryga månaden sedan ramlade jag ju av och min 3 år gamla Samshield hjälm fick några ganska fula repor. Häromveckan ramlade jag av...
Svar
13
· Visningar
1 338
Utrustning Jag är ganska (host host) värdelös på att ha täcke på mina hästar. Oftast funkar det alldeles utmärkt med mammutpälsen de har. Men...
2
Svar
29
· Visningar
5 583
Senast: Habina
·
Utrustning Mina tidigare hästar har varit precis lika runda och breda som nuvarande dom har dock varit spikraka. Så när den nya pållen dessutom är...
Svar
5
· Visningar
2 262
Senast: mily
·
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av den? Tycker den är sååå snygg :love: men hittar ingen återförsäljare i närheten, tyvärr, så jag kan...
Svar
0
· Visningar
331

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix
  • Stora shoppingtråden III

Omröstningar