Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Någon som har ett Horseware Mio bridle? -i så fall, kan man byta nosgrimma på det? - alltså med en vanlig nosgrimma med rem som går...
Svar
1
· Visningar
420
Senast: Elo
·
Utrustning Efter en hemsk olycka igår så har jag ändrat mina tankar kring hjälm. Jag vill ha en super säker hjälm. Vilken är absolut bäst? Back...
Svar
8
· Visningar
933
Senast: Itzyditzy
·
Utrustning Hej, vad finns det för hoppschabrak som är lika långa som sadeln, inte sk. amerikanska? Försöker hitta ett till min hoppsadel, men...
Svar
1
· Visningar
534
Utrustning Jag satt och tittade på stigbyglar, som vanligt, i min jakt efter de perfekta rosa :love: Såg först ett par Jin med swarowski-kristaller...
Svar
18
· Visningar
1 543
Senast: Lager
·
Utrustning HIttade en balsamspray som verkade bra men det står att det inte är lämpligt för obehandlat läder, velour eller nubuckläder. Vad innebär...
Svar
2
· Visningar
927
Senast: mily
·
Utrustning Jag har letat efter den perfekta jackan ett bra tag nu. Önskemål: Lite fodrad. Alltså typ höst/vår/tunn vinter. Stå emot normal...
Svar
17
· Visningar
1 128
Senast: Unafraid
·
Utrustning Jag vill köpa ett tredelat fullcheekbett till min Grabb med 11 cm i bettstorlek, men jag hittar bara bett i antingen 10,5 cm eller 11,5...
Svar
8
· Visningar
1 592
Senast: Fideli
·
Utrustning Jag behöver ha röd rosett i svansen på hästen när vi börjar tävla nästa år. Ni andra som har det, vad har ni för rosett och hur fäster...
Svar
11
· Visningar
4 440
Senast: spinxx
·
Svar
1
· Visningar
3 062
Senast: åke
·
Utrustning Förra helgen råkade jag ha sönder mina tyglar och jag behöver nu hjälp med att hitta 'de perfekta'. Jag letar efter * svart * stl Full...
Svar
2
· Visningar
637
Utrustning Det måste väl vara fler än jag som börjat skriva shoppinglistor till SIHS, eller? Vad ska ni titta efter och vad hoppas ni finns...
2
Svar
36
· Visningar
3 466
Senast: spinxx
·
Utrustning Hej! Dottern har ett D-Ponny sto med täckesstorlek 125 cm som jag letar skrittäcke till. Hennes ländtäcke är i ponnystorlek men passar...
Svar
3
· Visningar
1 091
Senast: zingoo
·
Utrustning Har en äldre loksele som jag behöver fräscha upp och som jag vill ska hålla länge. Vad är era bästa tips på produkter som vårdar och...
Svar
1
· Visningar
367
Utrustning Jag har ett par tyglar som är släta på utsidan men har stoppar inuti, om någon fattar? Just detta par är från Hööks, men de verkar inte...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: Balahé
·
Utrustning Jag har ett 6årigt sto som är så svår att hitta sadel till. Hade en prestige APPALOOSA golden star som låg skit rent ut sagt. Söker nu...
Svar
2
· Visningar
488
Senast: caballus
·
Utrustning Jag måste av olika anledningar byta min dragkrok från avtagbar till fast. Vad ska jag tänka på? Jag vet att verkstan säkert har koll...
Svar
9
· Visningar
761
Utrustning Jag funderar lite över vad som motsvarar passiers bomvidden, har en 28,5 pegasus som ligger som en smäck på hästen och är väldigt nära...
Svar
15
· Visningar
2 857
Senast: sommarminne
·
Utrustning Jag köpte en ELT-dressyrgjord som min häst verkligen älskar. Skulle vilja använda den även till min hoppsadel vid uteritter. Är det nån...
Svar
1
· Visningar
733
Senast: susanne
·
Utrustning Jag vill ha tips på ljuddämpande huvor. Det behöver inte vara någon värstingmodell som stänger ute ALLT ljud, bara någon som dämpar det...
Svar
4
· Visningar
1 556
Senast: FiaM
·
I
Utrustning Jag letar efter mönster som passar till att sy schabrak hemma. Men hittar inte!! Vill ha i lite olika storlekar då jag tänkte ge bort i...
Svar
7
· Visningar
11 550
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka