Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Tyckte jag såg ett inlägg från någon ridsportbutik på fb att de fått in sammetshjälmar med skruv i nacken, såg ut på bilden som en helt...
Svar
13
· Visningar
891
Utrustning Vad har ni för erfarenhet av Cheval Liberte och Värmlandsvagnen? Vilken av dessa två är mest prisvärd osv? Glad för alla svar! ☺️
2
Svar
28
· Visningar
9 895
Senast: grodan21
·
Utrustning Har för mig att jag sett någon liknande tråd på något forum, men tänkte why not överföra det till Buke också? :p Vad red du med för...
2
Svar
28
· Visningar
2 599
Utrustning Någon som kan tipsa om märken/modeller av ridskor som finns i riktigt stora storlekar (strl 47,5-48)? Det behöver vara en modell som man...
Svar
14
· Visningar
1 188
Senast: Luff
·
Utrustning bästa tåligaste bootsen som inte går sönder och tål olika väder?!!
Svar
2
· Visningar
518
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Jag är på jakt efter nya senskydd. Problemet är bara att jag inte vet vad jag vill ha! Jag vet däremot vad jag INTE vill ha, och det är...
2
Svar
27
· Visningar
1 262
Utrustning Hej har en fundering puls band till människa funkar de till hästar? Non som kört med de? Dom som är till för hästarna inom travet är så...
Svar
4
· Visningar
594
Senast: SiZo
·
Utrustning Hur gör man? Är det bara att träna, träna, träna? Jag vill kunna linda riktigt snyggt, så det ser helt perfekt slätt och jämntjockt ut...
Svar
9
· Visningar
1 174
Senast: Magnum
·
Utrustning Är det någon som har den? Eller som har sett den på en häst? Pålle har en ELT nu som vi är nöjda med men jag vill byta till en brun...
Svar
1
· Visningar
1 384
Senast: DrT
·
Utrustning Som har hållit läänge, hur gammalt är det och var kommer det ifrån?
2
Svar
38
· Visningar
2 388
Senast: lytesout95
·
Utrustning Ny ponny inhandlad och tyvärr sitter inte den befintliga sadeln något vidare. Den jag har är en Globus Esperanza. Uppelever att den är...
2
Svar
30
· Visningar
3 266
Senast: caballus
·
Utrustning Ja vad finns det för sadeltvålar som är glycerinfria? Har letat ett tag men inte hittat något märke som har det. Efter diskussioner med...
Svar
5
· Visningar
1 287
Senast: WestCott
·
Utrustning Jag hade tidigare en tråd om kavaj, nu har jag kommit till ridbyxorna. Jag skulle gärna få tips om vita ridbyxor. Önskemålet är att de...
Svar
3
· Visningar
1 058
Senast: Kiwifrukt
·
Utrustning Hej! Min häst blir väldigt stark i munnen när vi ska rida. Men mest i hoppningen och när vi rider ut eller är på fält, han vill bara...
Svar
3
· Visningar
513
Senast: Sirap
·
Utrustning I fredags hände det som inte får hända och min häst gick omkull i släpet. Jag har ingen kamera så jag vet inte vad som hände men jag...
Svar
16
· Visningar
2 544
Senast: Buck
·
Utrustning Finns det någon som vet vad märkningen 2AA står för på en prestige Arezzo? Har googlat men hittar inget.
Svar
3
· Visningar
3 408
Utrustning Scenario: Otroligt snäll häst som tycker det är jättekul att galoppera i snön :bump: Kanske lite FÖR kul, huvudet åker upp och bromsen...
2
Svar
25
· Visningar
2 426
Senast: caballus
·
Utrustning Har ett 2-årigt barn som går på ridskola och fick ett par ridbyxor och inte dom bästa, hon glider som Bambi på hal is i sadeln. I värsta...
Svar
1
· Visningar
597
Senast: Retro
·
Utrustning Hej Buke :D Tänkte höra om någon här har input att komma med för min kära häst. Ett 8-årigt halvblod som går dressyr, hopp och...
Svar
10
· Visningar
1 940
Senast: Ace
·
Utrustning Ungefär hur varmt ska det vara i stallet för att er (helklippta) häst ska få sova naken? Är den varm eller kall av sig, eller ingetdera...
Svar
2
· Visningar
698

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka