begagnade eskadron flexisoft. älskar mina och sett att de ibland går att hitta för bara någon hundralapp. loggan är ju stor men går väl kanske att få bort?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
begagnade eskadron flexisoft. älskar mina och sett att de ibland går att hitta för bara någon hundralapp. loggan är ju stor men går väl kanske att få bort?
Svårt att veta vad stor logga är. Veredus tr pro är fina.
vad ska du ha för färg och storlek då?Jag letar och letar, men hittar inga som stämmer i färg och storlek Eller så är de redan sålda.
Tips är att spara sökningen! Då får du notis om nya annonser med det sökord som du valt
vad ska du ha för färg och storlek då?
jag ser såna frekvent i lite större köp o sälj-grupper på facebook. såg senast igår typ cob-skydd för 50-100 kr, tänkte köpa dem själv till ponnyn som inte jobbar (hehe) men insåg att han nog klarar sig på sina fyra par av annat märke............. annars är det ju mest full som folk säljer.Vet inte om jag kan skriva det här? Jag vill inte att det ska verka som en köpesannons
Är du inne via dator så finns det en "sök i den här gruppen"-ruta i menyn till vänsterJag är kanske dum i huvudet nu, men jag fattar inte ens hur jag söker i facebookgrupper?