Hjälp mig hitta skydd

begagnade eskadron flexisoft. älskar mina och sett att de ibland går att hitta för bara någon hundralapp. loggan är ju stor men går väl kanske att få bort?

Svårt att veta vad stor logga är. Veredus tr pro är fina.

Ja, de är jättefina! Tyvärr lite i dyraste laget just nu.
Loggan på dem är gränsfall men den är ändå "snygg" (i den mån en stor logga kan vara snygg :D) så de är ändå okej. Begagnade såna vore guld!

Vet inte om jag kan skriva det här? Jag vill inte att det ska verka som en köpesannons :)
jag ser såna frekvent i lite större köp o sälj-grupper på facebook. såg senast igår typ cob-skydd för 50-100 kr, tänkte köpa dem själv till ponnyn som inte jobbar (hehe) men insåg att han nog klarar sig på sina fyra par av annat märke............. annars är det ju mest full som folk säljer.

Ä
Jag är kanske dum i huvudet nu, men jag fattar inte ens hur jag söker i facebookgrupper? :o
Är du inne via dator så finns det en "sök i den här gruppen"-ruta i menyn till vänster :)
Här kan man trycka på en ruta över sökresultatet som det står + Ta emot aviseringar. Då sparas sökningen.

Är det via mobilen så brukar det stå "sök i gruppens namn" längst upp där man annars söker efter grupper, personer osv. När du är inne på själva gruppen. Så kommer det upp val, hela facebook eller i en grupp när du har tryckt på sökrutan. Välj i en grupp.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka