Får fundera på om jag ska ta utökat B, för då kan jag använda sambons bil som dragbil. Kan köpa en tyngre transport då.Jag har vv och en i stallet har cheval. Min är helt klart mindre invändigt än chevalen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får fundera på om jag ska ta utökat B, för då kan jag använda sambons bil som dragbil. Kan köpa en tyngre transport då.Jag har vv och en i stallet har cheval. Min är helt klart mindre invändigt än chevalen.
Solklart värt det!Får fundera på om jag ska ta utökat B, för då kan jag använda sambons bil som dragbil. Kan köpa en tyngre transport då.
Fast jag kan inte backa med släpSolklart värt det!
Fast jag kan inte backa med släp
Det kan ingen innan man lärt sig och ska du köra släp måste du kunna backa ocksåFast jag kan inte backa med släp
Träna träna träna så kan du snart!
När hur man ska tänka faller på plats blir det plötsligt väldigt logiskt och ganska enkelt
Jag ägnade många timmar på gymnasiet för att lära mig att backa med traktor och släp, men det gick inte alls.Det kan ingen innan man lärt sig och ska du köra släp måste du kunna backa också
Det är olika med olika fordon. Träna med bil och släp, låna och prova! Det är dyrt att byta släp..Jag ägnade många timmar på gymnasiet för att lära mig att backa med traktor och släp, men det gick inte alls.
Men min första plan var att köpa ett vv och ha i några år och lära mig att köra släp, för att sedan uppdatera.
Fast jag kan inte backa med släp
Har flera körskolor nära som har utbildning för be, tänkte att det kanske är smart att ta några lektioner .Öva öva öva.
Knep. Håll handen i mitten men nedre delen på ratten. Om du vill att släpet ska gå mer åt höger, sväng ratten (handen) åt höger och vise versa. (Hållandes i nedre delen av ratten blir det automatiskt "rätt håll")
Vanligaste problemet folk gör är att svänga ( vrida ratten) för mycket.
Om du kan öva ostört på en tom parkering eller nåt, är guld värt! Att lära dig just ditt ekipage. Oavsett om det är för en uppkörning eller ej så är det bra att kunna ett hum om det iafl