Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

A
Träning Hej! Jag skulle vilja ha tips om hur jag ska göra med min häst. Han är en haflingervalack på 12 år. Han står tillsammans med en...
Svar
1
· Visningar
653
Senast: Equiform
·
Träning min häst, en 7 årig valack, bter sig så himla underligt. Jag ska väll börja med att erkänna att jag inte är en NH fantast och inte är...
Svar
3
· Visningar
900
Senast: Lidl
·
K
Träning Jag har ett problem med min häst, det går bra att rida honom själv i paddock men idag tänkte jag testa rida honom blanda andra ryttare i...
Svar
16
· Visningar
1 463
Senast: Kissy
·
S
Träning När min häst står i boxen rör hon huvudet i cirklar! Varför gör hon detta? :confused: Är hon leksugen? eller vill hon visa sig...
Svar
3
· Visningar
811
Senast: martha
·
Träning Hej! Min häst har vilat i 2 månader. Nu har jag ridit igång henne i skritt och trav och börjat lite smått på galoppen. Problemet är att...
Svar
3
· Visningar
705
Senast: Breccia_
·
J
Träning Såhär runt jul då jag är ledig passar jag på att åka upp till stallet på förmiddagarna, för att slippa mörkret, kunna rida ut etc...
Svar
14
· Visningar
1 130
Senast: jennyida
·
S
Träning Jag har en liten fråga till er angående klippning. Jag har ett halvblod som jag funderat på att klippa, men jag vet inte. Han blir...
Svar
7
· Visningar
875
Senast: Ambra
·
Träning Löslongerade hästen idag och det fick mig att undra hur balanstrav ser ut egentligen!!? Någon som har film, bilder eller bara kan...
Svar
10
· Visningar
1 809
Senast: flashlight
·
K
Träning Vad e det första ni lär era föl och vad har ni för krav att dom ska kunna för varje månad??? lite nyfiken bara :)
Svar
4
· Visningar
850
Senast: via
·
Ridning Är det någon som har en sådan sadel? Vad har ni för erfarenheter av den i så fall?
Svar
11
· Visningar
1 719
Senast: bigganl
·
T
Träning Min kära ponny har en sån otrolig energi, men tyvärr kan jag inte rida honom så mycket som han skulle behöva, dels på grund av skadade...
Svar
7
· Visningar
710
B
Träning Vi har en häst i stallet som har dåliga senor. ägarna verkar inte bry sig, den blir halt och svullen och de lindar. Sen, när den är bra...
Svar
6
· Visningar
788
Senast: TheOne
·
E
Träning Jag har stannat im min ridning känns det som. Dåligt underlag, inget ridhus.. Jag rider på ridskola och har en meddryttarhäst...
Svar
2
· Visningar
712
Senast: Evelyn
·
I
Träning Hur ska jag egentligen göra för att min häst ska "böja på nacken" och gå i form mer ? Hon är en travare och är väldigt pigg av sig och...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
6 890
Senast: Idrus
·
M
Träning Vad innebär det och hur ska jag göra? Ska börja rida för en tjej och hästen jag ska rida på gör tydligen det. Är allt hon sagt. Men...
Svar
4
· Visningar
796
Senast: Gazon
·
T
Träning Jag har en häst som jag börjar förstå är väldigt speciell. Han är nu 3,5 år och jag har haft honom i ungefär två år. Eftersom han är...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 816
Senast: Isola
·
S
Träning Hejsan Har en liten fundering ang. min häst som är en gammal go gubbe som jag inte har några som helst problem med enligt mig själv, så...
Svar
3
· Visningar
957
Senast: Yoshi
·
T
Träning hur tränar jag upp galoppen på min kallblodstravare på bästa möjliga sätt?...han kan galoppskänkel och älskar att galoppera....meeen oj...
Svar
8
· Visningar
802
E
Träning Jag och en kompis höll på med hästar för 2 -3 år sedan. Nu har intresset blossat upp igen och vi är väldigt sugna på att på något sätt...
Svar
3
· Visningar
782
Senast: Matiz
·
J
Träning hallo alla ni som håller på med PNH:) det är så att jag funderar på att köpa de första filmerna men har lite funderingar först om det...
Svar
10
· Visningar
1 089

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp