Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning nu har min häst stått i 1½ vecka pga att hon varit förskyld, nu är hon frisk men ska stå i en vecka till är det tänkt för att jag har så...
Svar
10
· Visningar
1 076
Senast: istapp
·
J
Träning vad för benskydd är bäst åt en trvare som rids ut för det mesta och tränas i paddock ca 1 gång/ veckan ?
2 3
Svar
43
· Visningar
3 014
Senast: Concordia
·
J
Träning hur mycket orkar en shetlandsponny ca 85 cm. Tänkt köpa en shettis och köra den med en rockard, var tror ni hur tung får man vara då?
Svar
8
· Visningar
1 084
Senast: evansaro
·
Träning Min lilla tös råkade illa ut nyligen men har nu fått klartecken av vet att hon får forsätta leva sitt liv. Däremot vet han inte om hon...
Svar
4
· Visningar
806
F
Träning Efter att i sex år ha ägt ett måndagsexemplar med flera sidor lång skadelista, så börjar jag nu fundera över vad jag ska köpa för häst i...
Svar
8
· Visningar
1 157
Senast: Myzan87
·
D
Träning Har en underbar fyraåring,har varit helt okomplicerad med inridning och jag har ridit honom själv i skogen hela tiden. Men en dag så...
Svar
14
· Visningar
1 750
Senast: _vizzla_
·
H
Träning Hej alla glada!¨ Jag har nu funderat lite, och undrar var det är för skillnad mellan ett fullblod och varmblod, till sinnet? Vilken...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
15 520
Senast: Immer
·
Träning min lilla qarter åring har sedan betess läppet varit väldig svår att få tag i. skulle vara väldigt tacksam för lite råd och tips om hur...
Svar
5
· Visningar
815
Senast: Bonville
·
Träning Hur gör man med ett två dagar gammalt föl som börjar vända rumpan mot och sparka :eek: så fort nånting inte passar henne? Det är ett...
2
Svar
22
· Visningar
4 566
Senast: towe
·
Träning Har fått endel samtal från fodervärden (som även ska köpa hästen) i veckan. Hon har fått en del problem som jag inte har...
2
Svar
27
· Visningar
2 700
Senast: Ämelie
·
E
Träning Ser att det finns en del inlägg om diverse knepigheter ni tycker att er medryttare har för sig. Skulle som motvikt vilja starta en tråd...
Svar
3
· Visningar
831
Senast: carzz
·
Träning .... vilken häst man ska välja?? Står i valet och kvalet mellan två d-ponnysar med samma pris men vet inte vilken jag egentligen "bör"...
Svar
13
· Visningar
1 186
Senast: Youmeoh
·
T
Träning Vet ej om det hamnar rätt nu.Men jag funderar på en sak.Min häst är stel som en planka när man rider henne med tredelat men när man...
2
Svar
21
· Visningar
1 817
Senast: TyrolensHaflinger
·
K
Träning Ibland då jag ska hoppa upp utanför stallet så börjar han gå bara jag närmar mig för att hoppa upp, han kan också gå undan åt sidan...
Svar
6
· Visningar
1 294
Senast: angelaL
·
Träning nu ni kära bukefalister får ni något att bita i (flytta gärna tråden om den ligger fel) letar även hästar med liknande beteende och...
2
Svar
20
· Visningar
2 174
Senast: MorvanMorr
·
E
Träning :eek: Hej! En b-ponny i stallet där jag rider har blivit biten över hela ryggen i helgen så hon kan inte ha sadel(Om hon inte kan ha...
Svar
6
· Visningar
786
Senast: boccia
·
Träning Hej! Jag har ett tvåårigt arabsto som alltid har varit lite svår med maten. Hon ser lite tunn ut men är inte mager och ser fin ut i...
Svar
5
· Visningar
1 092
Senast: hillevie
·
Träning Jag har ett fullblod 8 år, som är ganska nervöst av sig då det handlar om ljud,rörelser å då nånting rör honom. häromdagen tog det...
Svar
16
· Visningar
1 888
Senast: Falcon86
·
S
Träning hej! jag är alldeles ny här på forumet och jag undrar om ni har lite tips å råd till mig. älskar hästar och red så mkt jag bara kunde...
Svar
6
· Visningar
881
Senast: sassah
·
L
Träning Är det någon som har lite bra tips för att få till sitsen och tygelfattningen? Jag rider med för lång tygel vilket resulterar i att jag...
Svar
12
· Visningar
2 540
Senast: Limpanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka