benskydd ?

Sv: benskydd ?

har främst skydd på bakbenen på min sköthäst hon har en lite speciel stil att gå med bakbenen hon brukar stryka sig där också, så bak har jag aLLTID skydd, fram har jag inte lika ofta oftast vid markarbete med bommar osv :)

Sv: benskydd ?

har en brukis men som kan behöva ben skydd pga att hon kan vara lite klantig speciellt då hon e nervig o kan trampa sig iaf nyss köpt suveräna skydd av håd gummi/plast som e öppna framtill + för att de e kaffe latte färgade suveräna då de e hållbara samt tusan så lätta att hjålla rena bara skölja av

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag undrar hur ofta det är optimalt att träna bommar? Har ett sto som jag tränar bommar med en gång i veckan. (Islandshäst )...
Svar
8
· Visningar
579
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
534
Senast: MiniLi
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
238
Senast: Lavinia
·
Anläggning Jag ska flytta o söker därmed nytt stall till min häst. Har två som jag velar mellan. Båda är lösdrift, lika långt att köra o nästan...
2
Svar
37
· Visningar
2 198
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30