Vad är det för skillnad mellan ett fullblod och varmblod?

Sv: Vad är det för skillnad mellan ett fullblod och varmblod?

Jo, jag vet att det är så. Men varför var frågan. Varför är inte varmblodstravaren ett fullblod?

Berätta varför den skulle det?? :confused:

Är det inte så att ett fullblod är ett fullblod är ett fullblod, och någonting annat kan inte bli ett fullblod (om det inte går oändligt många generationer eller något sådant med bara renrasiga fullblod på den andra blodslinjen - men knappt då heller väl?).

KL - till alla i ''engelska'' diskusionen

hehe, så kul att läsa, jag borde väl knappt ha frågat från början.. (skickade frågan vidare till amerika, får se vad de säger om det där)

Är det inte så att ett fullblod är ett fullblod är ett fullblod, och någonting annat kan inte bli ett fullblod (om det inte går oändligt många generationer eller något sådant med bara renrasiga fullblod på den andra blodslinjen - men knappt då heller väl?).

Alldeles riktigt.:)

Immer

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
534
Senast: MiniLi
·
Fordon Min man och jag planerar att köpa en campervan/plåtis framåt hösten och har börjat spanat lite mer seriöst på annonser nu de senaste...
Svar
5
· Visningar
629
Senast: Pegasus63
·
Hundträning Hej alla! Jag skulle vilja börja träna uppletande och nosework eller specialsök (röd Kong) med min hund och har ett par funderingar som...
Svar
16
· Visningar
867
Senast: Kakis
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 905
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30