Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

8
Träning en av våra hästar har börjat sparka bakut och stegra sig när hon inte får som hon vill, när man är ute och rider. någon som vet hur man...
Svar
3
· Visningar
725
Senast: Madelene
·
T
Träning vet nån hur mycket mark en häst behöver till sin hage??
Svar
1
· Visningar
724
Senast: Madelene
·
S
Träning Min häst är stjärnkikare, hon har alltså underhals ifall jag har förstått det rätt. Tycker att det är otroligt irriterande när man rider...
Svar
14
· Visningar
1 326
Senast: Tebazz
·
S
Träning Nu vill jag veta alla bra ideer på hur jag ska stärka min hästs rygg och rumpmuskler :P Har musklat sig bra framtill sen jag började få...
Svar
7
· Visningar
1 071
·
Träning Hej :)! Jag har nyligen blivit medryattare på en undrarbar liten ponny. Eftersom jag vill lära känna den lite bättre: Så jag undrade...
Svar
2
· Visningar
1 929
Senast: evaand
·
J
Träning Hejsan allihopa! Här sitter jag, med benet i gips... och skulle behöva lite tips och råd.:( I tisdags så tog jag och sadlade och...
2
Svar
38
· Visningar
3 559
·
Träning Hoppas tråden kommer rätt nu :D Vad tycker ni om Future Facotry? Bra/Dåligt? Varför? Har ni varit med? Eller känner någon? Varit...
2
Svar
28
· Visningar
2 385
B
Träning Hej, Har ni alltid mat i transporten? Jag har alltid lastat med massor av mat. Gör alla det? Nu gäller det en resa på fyra timmar...
2
Svar
28
· Visningar
2 666
Senast: Puckosmurfen
·
Träning Vet inte vad jag ska skriva för rubrik. Min häst har mer och mer börjat testa min stackars hovis. Jag kan lyfta fötter, brodda göra vad...
Svar
3
· Visningar
978
Senast: zillax89
·
S
Träning Har alltid haft svårt att förstå vad som är vad. Är tretaktig galopp när hästen har tre ben i marken samtidigt, eller? ;) Och har hästen...
Svar
10
· Visningar
1 674
Senast: Zahlo
·
S
Träning Hej! Jag är lite nollad på tävling å vad som krävs av en. Men hur vet jag lixom att min häst är i form för att orka tävla? Väldigt...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: Fredag
·
Träning idag när jag var på jobbet (hade en halvtimme kvar) så ringer det till mig. Lånepållen hade tydligen rymt ur hagen (=PANIK!!). Iaf så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 542
Senast: M-oaa
·
A
Träning Min häst brukar nosa överallt överallt på mej ...till slut biter hon! Har ni tips på hur man får bort det?? Jag smällde henne på mulen...
Svar
6
· Visningar
1 060
Senast: isvind
·
M
Träning Finns det några NH-kurser i Karlskronaområdet?
Svar
1
· Visningar
724
Senast: EvensPila
·
K
Träning När jag rider min medryttarhäst och ska galoppera kör han ner huvudet, jag vet inte om jag skulle vilja säga att han bockar, men hanm...
Svar
4
· Visningar
872
Senast: Elshaya
·
C
Träning Nu har jag äntligen bestämt mig! Chappe ska få flytta! från leriga rasthagar och sura hagkompisar till landet! Ett stall som står under...
Svar
5
· Visningar
1 061
Senast: Chappe_
·
N
Träning Jag har hört talas om folk som gjort "pelletsautomater" som hästen kan pillra med i boxen, det kanske vore nåt för min tant som nog...
Svar
4
· Visningar
1 214
Senast: nässla
·
M
Ridning Hej Är inte insatt i AR, men har ett stigande intresse. Varför har man spöet riktat rakt uppåt då man rider? Det finns säkert någon bra...
Svar
4
· Visningar
1 093
Senast: Finnfun
·
8
Träning en av våra hästar tror att hon kan bestämma över oss människor, hon tränger sig på och sparkar bakut mot en. hon är livsfarlig ibland...
Svar
2
· Visningar
881
Senast: ujent96
·
P
Träning Ja e kanske lite trög:confused: men e det ngn som kan/vill berätta vad NH betyder o vad det e för ngt.....SNÄLLA:smirk:
Svar
3
· Visningar
630
Senast: clarinho
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka