Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

T
Träning hej hej, Jag letar efter kurs i dalarna, men har ännu inte sett en enda annons på sån kurs. :confused: Om ni vet nån så PMa gärna...
Svar
3
· Visningar
800
Senast: TinkerTant
·
Träning Tippa behöver något att göra ett par veckor till innan hon ska få gå enbart på bete och bara vara häst ett par månader. Hon har...
2
Svar
27
· Visningar
2 670
Senast: Veronika
·
K
Träning Hyr en nordis korsning (engelskt f och island om det säger nått :p ) ska rida han 1 år frammåt nu. skulle vara roligt om man kom...
Svar
5
· Visningar
865
Senast: Krulidut
·
Träning Jo det är som så att jag är ute i god tid nu känner jag:) Jag har köpt mig en halvblodsdam som ska ridas in om ca 1 år..Jag har...
Svar
10
· Visningar
1 164
Senast: Dahlia
·
R
  • Låst
Träning Vet någon var någonstans man kan söka skötare till sin häst?? :smirk:
Svar
3
· Visningar
687
Senast: IngelaH
·
M
Träning Min ponny har haft fång i sommar och stått 2 veckor när hon fick medicin. Nu har jag ridit henne ca 6 veckor. Det känns som att hon...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 078
Senast: sissu
·
P
Träning Min varmblodsvalack tar inte med sig sina bakfötterna... Det har än så länge "bara" resulterat att vet har fått komma en gång då han...
Svar
4
· Visningar
915
Senast: Isbel
·
K
Träning Jag är en tjej som har ridigt i 2½ år nu och är 15 år , och jag undrar när man ska använda sporrar=)
4 5 6
Svar
119
· Visningar
7 738
Senast: miss shire
·
M
Träning Mitt arabsto är vädigt rädd för andra hästar.Hon har varit det sen hon kom till mig för 7 år sen.Hon är 8.Är jag på träningar så bli hon...
Svar
1
· Visningar
658
Senast: Fakur
·
Träning Jag är nyfiken då jag ganska nyligen köpte en liten åring (om någon nu missat det:angel:), jag vet att det inte är dax att göra någon än...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: sture
·
A
Träning Jag köpte en häst för ca 2 mån sedan! Allt var frid och fröjd när man såg henne på film och ridning! Provred henne aldrig innan jag...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 459
G
Träning Hej! Köpte min underbara häst för ca 2 månader sedan nu, då kunde hon inga konster alls. Nu kan hon ''Puss'' och ''Tack''. Hon är en...
Svar
13
· Visningar
1 200
Senast: Gaalopp
·
T
Träning Hur ska jag göra för att få min lilla häst att lugna ner sig i traven? Just nu så försöker hon gå upp i hög form direkt i uppvärmningen...
Svar
14
· Visningar
2 113
Senast: Krulidut
·
Träning Hur ser ni på ridningen? Är det er sport eller er hobby? Jag har alltid förundrats över uttalanden i stil med "om inte träningen är...
2
Svar
22
· Visningar
3 116
Senast: majola
·
Träning Min lilla shettisgrabb är slö :cool: Han är bara två år och har påbörjat tömkörning. Men nu under sommaren i samband med min förlossning...
Svar
7
· Visningar
1 055
L
Träning fysiskt.. vet inte om tråden hamnar rätt nu men känner att jag bara behöver skriva av mig lite och kanske få några råd av kloka...
Svar
16
· Visningar
1 718
Senast: Kika
·
F
Träning Hej! Mitt 7 åriga sto, som jag har haft i 4 månader är en knepig liten filur:p. Ena dagen kan hon få för sig att vara låssas rädd...
Svar
5
· Visningar
791
Senast: tenesie
·
Träning Hej. Har ett litet problem med mitt envis ponny sto. När hon blir lite het och osamarbets villig så vill hon inte svänga åt höger. det...
Svar
6
· Visningar
1 204
Senast: TheHunted
·
L
Träning Någon som håller på med NTT (Natural Trick Training)? Jag skulle vilja börja att lära min ponny trick och så efter det, men vet inte...
2
Svar
20
· Visningar
1 588
Senast: Lawendel
·
Träning Här kommer ett långt inlägg, så jag hoppas ni orkar läsa det :d Har precis köpt en kallblodstravare, jättefin och go häst! Hon är -94...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 261
Senast: janny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar