Hur går det för era 01or?

Sv: Hur går det för era 01or?

Har två stycken femåringar.

Val e. Cortez - Marino. Har tagit det väldigt lugnt med honom då han är så stor ( 178 cm ). Han har bara gått ett fåtal tävlingar nu i höst tom 120 med väldigt bra resultat. Har fått väldigt bra vitsord från tränare!! Förhoppningsvis en internationell häst om allt går som det ska. Satsar på sexårsklasserna nästa år om han är stark nog för det, så mycket kropp att hålla ihop :)

Val Holländsk import e. Rilke ( e. Ritual ) - Apple King xx - Amor.
Är bara riden ordentligt senaste två månaderna. Men går i alla fall banor på metern, enstaka hinder högre. Väldigt het på hinder och med bakbenen mer i luften än på marken. Hoppar annars väldigt bra, som en katt. Målet med honom är att komma ut och börja tävla i början av nästa år, sen får jag se hur han funkar.

Olivia Sacc xx
2001
e Asket xx ue: Steves Friendxx

Reds in som 4 åring ! Hunnit med en debut på en L:C2 & en L:B1 och fick 60,34% på L:B1 trots alla bockar och bus :crazy: som resulterade i en 6 plc, en massa fina lovord fr domaren.

Hoppar jätte fint och skall ut på lite jump & play nu i vinter och hoppas kunna debutera ngn 1 m då.

Men hon e fasligt barnslig på tävlingsplatsen så till våren då skall det bära iväg land och rike runt för att vänja henne!

Men hon e oxå ett fullblod :)

Tjingeling...

Nu har jag satt igång mina killar igen!!!!

Så nu sattsar vi vidare mot nya mål!!!

Jag har två 5-åringar connemaraponnyer, som jag haft sen de var föl, den ena är född hos oss. De är inte tävlade än. Men förhoppningsvis ska de ut på tävlingsbanan till våren. Jag är 20 så vi kommer tävla i avd B. Men målet är ungponnychampionaten.

val e Maam Hill-Windy Day. Kommer tävlas i hoppning.

val e Rolls Royce-Pommac. Kommer tävlas i dressyr.

Kn

Var och tränade min ena 01a igår och det gick jätte bra. Min tränare tyckte att han hade blivit mycket finare. Hoppade bättre och hade blivit starkare. Tyckte att han hade blivit mer musklad också så det var jätte kul.

Vår första tävling blir i mitten av februari 1.10 och 1.20.

Hur går det för er andra?

Tävlade min ena 01a i helgen och han hoppad klockrent. Var nolla i en 1.10 och jag var jätte nöjd.

Bra uppvärming inför nästa helg.
Hur går det för er andra.

Nu har min ena 6åring debuterat i 1.30 med ett litet pet, jätte nöjd.

Ska börja kvala honom till 6 års championatet nu!

Min 6åring har nu börjat att gå 1.30 med bra resultat så iveckan har jag löst ut deltagarbevis för breeders. HAde varit kul om hon kvalade.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka