Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Finns det någon som tävlar eller tränar med en häst som har avvikelser i exteriören och som ändå håller och funkar bra i ridningen?? som...
2
Svar
25
· Visningar
3 640
Senast: Sissan
·
K
Träning idag tänkte jag arbeta upphöjda bommar (upphöjda på ena sidan.) sagt och gjort så värmde jag upp osv. och tänkte nu travar jag över dem...
Svar
9
· Visningar
992
Senast: Krulidut
·
S
Träning Har ridit min 4 åring regelbundet sedan i juli, nu har han haft vintervila en månad, hur mkt bör jag räkna med att han har tappat i...
Svar
7
· Visningar
963
Senast: scesar
·
C
Träning Hej. Jag har en stor 06-a som kommit från lösdrift nu i november. Det är min egen uppfödning och hon är mkt väluppfostrad och trevlig...
Svar
3
· Visningar
775
Senast: lil-sis
·
M
Träning Mitt sjuåriga sto är troligen felriden som unghäst och när jag köpte henne för drygt ett år sedan, klarade hon inte riktigt vare sig att...
Svar
7
· Visningar
1 443
Senast: juliaandersson
·
R
Träning Hejsan! Jag har ganska nyligen fått veta att stallets ägare ska gå i sär. Jag har ett halvblods sto på lös drift där som jag betalar...
Svar
1
· Visningar
780
Senast: sthu
·
B
Träning ( vet inte riktigt om tråden ligger rätt) Min häst är väldigt stel i sidorna, speciellt höger. Hon sitter liksom fast :P eller vad man...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
12 605
Senast: juni_cool
·
P
Träning Nu är det såhär, att jag har en 10 årig D-ponny valack (blir 11 i Januari) som har varit dålig i sitt framben sedan Mars. Jag köpte...
Svar
7
· Visningar
1 286
Senast: Myzan87
·
Träning Eftersom jag gjort illa min vänsteraxel så kan jag inte rida med vänster arm men känner ändå att jag vill hålla igång pållan lite. Så nu...
Svar
10
· Visningar
1 104
Senast: fjordtokan
·
D
  • Låst
Träning Jag kom nyss hem från stallet, en i stallet som skor, skulle sko min nya pålle på 5 år. Ett sto. Ska tillägga att denna dam tycker...
28 29 30
Svar
582
· Visningar
34 192
Senast: IngelaH
·
E
Träning På måndag ska jag iväg och provrida och kolla på en häst :) Vet ju ungefär vad jag ska fråga, kolla på och göra när jag provrider, men...
Svar
4
· Visningar
772
Senast: Appetax
·
S
Träning Just nu känns allt så himla jobbigt, så jag måste bara få skriva av mig. Började ha min häst på foder i Maj och köpte honom för typ...
Svar
15
· Visningar
1 633
J
Träning Hej vi har ett 6-årigt varmblod, han har aldrig startat men antagligen blivit tränad (är inte säkra) vi håller på att sätta igång...
Svar
3
· Visningar
661
  • Låst
Träning i dag har jag å min "bäbis" (som hon alltid kommer vara) varit ute och skrittat för första gången utan ledare. vi hade bara gammel...
Svar
6
· Visningar
839
Senast: IngelaH
·
P
Träning Hej hopp. Har en häst som nu idag skulle få en annan ryttare. Jag har inte ridit på länge pga skada. Ryttaren kom upp i sadeln, red iväg...
Svar
3
· Visningar
715
Senast: Uddatyp
·
B
Träning Hej Jag är i stort behov av tips och råd av hur jag ska få min häst i form. Jag har försökt med allt jag kan men det går inte. Han är...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 404
Senast: Russin
·
Träning Det snöar här! :love: Jag ska snart ut och rida, på en häst som är oskodd runt om. Hur halt kan jag förvänta mig att det är? :crazy:
Svar
6
· Visningar
754
Senast: fjordtokan
·
M
Träning Min häst tränar jag NH med hemma och vi har ingen padock och träna i :(så jag får treäna på grusplanen hemma,jag tränar med vanlig...
Svar
5
· Visningar
891
I
Träning Är det någon som har erfarenhet av att rida med en häst lös? Jag har tänkt att göra det med en av mina hästar men vet inte riktigt hur...
2
Svar
22
· Visningar
2 372
Senast: mik
·
P
Träning Hej! Våra 3 hästar går på lösdrift året om. Nu har vi fått en ny granne till lösdriften som bor alldeles intill staketet. De andra...
2
Svar
20
· Visningar
2 520
Senast: chrysler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar