Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Jag fick hem min häst i för snart 2 dygn sedan. Idag var jag ute och hämtade honom från hagen(gick bra) och band upp honom för att...
Svar
10
· Visningar
1 323
H
Träning Nu har jag äntligen bestämt mig för att köpa häst igen efter att ha "vilat" från hästar ett tag. Jag har haft kontakt med en ägare som...
Svar
10
· Visningar
1 033
Senast: Hiwiie
·
Träning Jag har en 4årig valack som jag har fått börja om lastträningen med. Innan jul så gick det att lasta och åka iväg själv, han brydde sig...
Svar
10
· Visningar
1 862
Senast: Mli
·
Träning Det ena stoet här hemma har en olat vi inte kan komma underfund med riktigt.. När man rider ut på henne i sällskap med en annan häst så...
Svar
4
· Visningar
808
B
  • Låst
Träning Hej! Jag skulle vilja höra era åsikter om använding av hjälm! Varför rider man med hjälm?
Svar
10
· Visningar
980
Senast: IngelaH
·
Träning Om man har broddar, kan man då longera i en blöt hage eller blir det ändå för halt?
Svar
2
· Visningar
733
Senast: Piraja
·
O
Träning Visste inte riktigt vart jag skulle lägga den här tråden.. Det är så här jag skulle vilja ställa ut min halvblodsvalack eller visa så...
Svar
9
· Visningar
1 304
Senast: Onward
·
T
Träning Finns det fler i detta avlånga land som har samma intresse som mig?? :love: Jag har som specialintresse att lastträna hästar.Tycker det...
Svar
13
· Visningar
1 084
Senast: mackan
·
Träning Hur är era hästar att rida när det blåser(ganska mycket)? Mitt sto blir nästan ett odjur, lyssnar inte ett skvatt och har...
2
Svar
26
· Visningar
6 377
Senast: mirjada
·
M
Träning Kort fråga: När är det okej att sitta ner i alla gångarter?
Svar
3
· Visningar
906
Senast: axel
·
M
Träning Min häst är lite av en stjärnkikare. När vi rider dressyr och jag får honom i rätt form så går det en liten stund och sedan slänger han...
2
Svar
20
· Visningar
2 858
Senast: Smulu
·
B
Träning i tråd efter tråd bannas hjälptyglar och andra allehanda utrustningsprylar och verktyg.. men är det inte bättre att ogilla okunskap? för...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 877
Senast: cetzyboy
·
Träning Visste inte vart jag skulle lägga den här tråden. Men jag lägger den här. =) Har lite frågor som jag hoppas någon kan svara på. Jag...
Svar
13
· Visningar
1 166
Senast: GardenAngel
·
Träning Men måste jag göra alla dessa övningar innan jag kan få ett bättre förhållande mellan min kuse o mig? missförstå mig rätt, jag är lat av...
Svar
12
· Visningar
963
Senast: minimi
·
N
Träning Jag vet att denna tråd kanske kan läggas på annat ställe, men snälla låt den vara kvar här då den bara rör islandshästar:bow: . Kan ni...
Svar
3
· Visningar
718
Senast: Vala
·
Y
Träning Hej Kanske lite märklig fråga, men jag undrar om någon vet vad det betyder när hästen skakar på huvudet? Ibland när jag rider kan...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: tigerfisken
·
F
Träning Jag har en sköthäst som jag sköter nästan varje dag. han står på en ridskola. Har någon något tips på hur jag kan göra för att han ska...
Svar
2
· Visningar
577
Senast: Flipper-4-life
·
F
Träning Jag har en sköthäst som jag sköter nästan varje dag. han står på en ridskola. Har någon något tips på hur jag kan göra för att han...
Svar
6
· Visningar
685
Senast: Flipper-4-life
·
Träning Hoppas att detta ligger rätt nu... En sak som jag funderat på efter att läst en hel del trådar angående ridning...
Svar
4
· Visningar
1 006
Senast: Kratus
·
R
Träning Tjo. Nu kommer jag återigen med en tråd om medryttarpållan min .. :P Men men. Nu till problemet. Då hon står på gången, står hon...
Svar
12
· Visningar
975
Senast: Rigolette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama